Thursday, February 5, 2009

~Menghitung Hari~

Tinggal lagi dua hari..esok dan lusa...lepas ni aku bergelar tunangan orang..
takotnye...berdebar2 rasanya. aduhai. banyak lagi persiapan yang perlu dibuat. mana nak atur pelamin kecik tu. hopefuly petangnie sempatla aku nak jenguk2 ke pj oldtown. nak ke jalan TAR rasanya da tak sempat. dzul pulak ade dwg nak kene submit. aduhai..semuanya dalam seminggu nie..untuk next week kitorang langsung takde plan..aku rasa da tak menang tangan. dalam kesibukan ni dapat jugakla aku lenyapkan sebentar rasa gemuruh yang melanda ni. kadang2 kalau duduk takd e buat ape..aku asyik terfikir adakah dia yang paling sesuai..tapi dalam hal ni aku rasa baik aku serahkan pada yang merencana alam nie Tuhan YangEsa. dia lebih tahu. aku hanya mampu berusaha.

esok nak pergi beli bunga di PJ Oldtown..kalau mahal aku gi beli dekat Nilai 3 jela..
nasib baik urusan kek dah selesai. Tinggal meniti hari bahagia jela...
erm..satu lagi ..sireh..takpe2..nanti hari sabtu pergi beli kat Pasar Pagi.

Pada semua2..doakan la segala2nya berjalan lancar....aminnnnnnnnn................

No comments:

Related Posts with Thumbnails