Monday, August 25, 2014

Tambah angka lagi

2 ogos lepas..

my birthday!..

haha..

tapi yabang buat early suprise...  2 hari awal...
so that boleh celeb ramai2 dekat rumah Tok wan..
raya kan..
(entry raya opkos dah peram..  gambar sepah2.. phone..kamera..  malas betul nak kumpulkan semua)


Memang terkejut
Satu hari diorang simpan kek
saya mmg tak jangka langsung
Sufiyyah pun pandai simpan rahsia..


Dah la haritu berkuntau kat dapur buat kuzi ayam

rupanya diorang tunggu saya mandi.. (ok..kantoi busuk gile that day)

Yabang belikan my favourite cake..
Boston cheese cake...


sedappp sangat..


dan macam biasa.. semua kek adalah kek happy birthday to you sufyyah


=)



Thanks yabang
Thanks Sufiyyah
Thanks Umar


Ni first time dapat cake sejak kawen 5 tahun dah..
tak pernah la yabang belikan cake celebrate sume..
memang dia jenis tak tahu nak buat cane.. bukan tak hargai..
tahun2 sudah selalu je dia ajak makan luar la..  tanya nak hadiah apa la..
tapi saya bukan reti mintak2..
jadi takde celeb2 pun..

memang terharu sangat kali ni..

dah 5 tahun..dah masak dah dengan perangai bini yang takkan jawab bila ditanya agaknya  =P



dan tak sangka yabang masih ingat cake kegemaran saya..  =)
(eh..bukan semua kek ke kegemaran saya..haha)


Tahun ni tahun akhir dengan 2 series..
Lepas ni boleh masuk geng 3 series pulak.
Makin tua.. apa achievement?.  =P



Umar tiada dalam gambar sebab die tido..




1 comment:

suezen said...

moga thn ni lebih baik dr thn2 lepas yer. insyaAllah

Related Posts with Thumbnails