Dulu.
.Kawanster ni kegilaan la..boleh dikatakan kegilaan la sebab saya pun gunakan
Kawanster.. Lepas tu saya beralih ke
Muka Buku dan fenomena
Muka Buku pun bermula.
ramai yang dah delete
Kawanster..
Ruang saya..mana2 social networking lain sebab dah beralih ke muka buku.
Great phenomenon la kan...
tapi sejak tu..
Muka Buku banyak tukar macam2. Antara yang paling terasa ialah bila dia tukar layout.. Ok..semua orang lepas tu dah boleh adopt dengan layout baru..
Dia buat hal lagi.. Kali ni Margin dia lari.. Dan Lepas tu
TAB UTK VIEW COMMENT pun lari sama2..
Saya tak tahulah kot depa ni pi menikah kat Siam ke...kat Indon ke...
Yang Pasti depa dah lari.. Margin dah patah balik.. Ganti pulak dengan Font yang kejap besar kejap kecik... Tapi
VIEW COMMENT TAB tetap tak balik2. Merajuk betui dia..
TIPS : Untuk adjust size font anda yang kecik tu.. Press CTRL key sambil tu scroll la mouse anda... Ia akan membesar dan mengecil semahunya....
Saya ingatkan saya seorang sahaja yang mengalami masalah tu.. Tapi rupanya orang lain pun..
Seluruh cakerawala pun mengalami maslaah yang sama..
Nampaknya kalau berterusan..Kenalah tukar social networking lain..huhuhu....
Oh..pada sesiapa yang tak tahu...
VIEW COMMENT TAB tu berfungsi untuk kita view recent comment pada gambar2 kita... Senang nak manage. Tak perlu go tru 1 persatu... Kalau nak buat 2 3 akaun..orang
Muka Buku takbagi. Tapi diorang buat macam ni.. Buat orang susah je.. Haih...
Nak tau berapa ramai?..Boleh la tengok dekat link2 di bawah ni
Takde siapa tahu kemana
VIEW COMMENT TAB menghilang...
http://www.facebook.com/help/?question=844344
http://www.facebook.com/help/?question=840919
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_160701850617887
Sekarang saya manyak susah hati...setiap hari banyak masa terbuang sebab tak boleh view comment..
nak buat notification ke email pun tak boleh.. Apa pun tak boleh..
Nampaknye kene la buat satu lagi Profile guna email lain..haih..dah nanti kene kejap log in..kejap log out..boleh sesak napas gini..