I really need a rest....pleaseeee...
Hp asyik rosak..banyak benda tergendala...tula..dulu tak nak jaga betul2...
Dua minggu uruskan wedding bancik..macam nak pecah kepala... Weekend nie kalau cik jadi wat kenduri cukur jambul, kene balik sekali lagi...huhuhuhu
Tapi alhamdulillah....persiapan kahwin kami berjalan agak lancar...
***40% deco pelamin nikah dah prepare.. Minggu depan nak gi tgk alas tilam yang gojes itu...
***70% hantaran dah prepare sekarang tgh siapkan bunga dulang...sangat tak sabar siapkan semua.
***Makeup settle on both side
***Photographer settle also on both side...Mr SN, i'll appreciate if u also come for my wed...an honour for me.....
***Baju nikah...tgh jahit bling2..kalau sempat weekend nie nak gi tgk...hopefully jadi macam yang saya mahukan....
***Baju sanding sebelah dzul tgh siapkan..nanti nak tgk jugak weeknd nie....
***Aksesori dah settle....tinggal pergi pick up je..
***Doorgift pun dah ade pilihan..tinggal nak start keje jer..
***bunga telur beli dah siap jer..wakakakakkakaka
***Baju persalinan dua pasang...satu dah prepare...satu lagi dalam perjalanan ke arah membelinya...wakakakkakakak
***ape lagi ek?dah takde a kot.....semoga saya berjaya!
Tak sabar nak kahwin....skang tgh diskus nak hias umah baru kami....it'll be lovely....
Letihnya.....ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzz
Wednesday, June 17, 2009
Thursday, June 4, 2009
Graf saya meningkat lagi.....
Alamak....tak berapa jelas plak......takpelah..nampak jugak sikit2..
Actually nak ucap thanks la pada yang mengikuti perkembangan blog nie especially bagi label Yang Pedassss, rupe2nye ramai yang suka dengan tajuk2 dari label Yang Pedasss ni...tak sangka pulak...
Tengok pada chart...paling tinggi pun 12 org, itu adalah semasa saya tulis n3 Aku sakit....(thanks pada yang prihatin..kesakitan saya tu dah bertukar kepada B utnuk BUSY...huhuhuhu)...tiba2 pada 2 June 2009 melonjak naik ke 16...
lepas nie kene la wat report untuk keberangkalian kenaikan graf.
Jadi pada semua blogger, boleh tgk apa yang di postkan pada 2 June 2009...
Tenguk tu.....ade dari Osaka...Dari Puchong, dari Kuala Selangor...Klang pun ada....tapi ramai jugak dari Kuala Lumpur, Kali nie Petaling Jaya takde pulak..selalu nya bertimbun2 Petaling Jaya aje..takpela..maybe viewer dari Petaling Jaya sibuk......
Anyway..thanks to all....Sukanya saya.....
Selamat membaca blog saya....
Minggu2 yang busy dan penat...tapi sangat bahagia...
beberapa minggu ni sangat busy..lebih2 lagi weekend.... Tapi walaupun busy dan penat, saya sangat bahagia....entahlah..rasa macam best jer....lagi plak boleh chat dgn dzul...wakakakakakaka...
okehla..bz sebenanrnya nieyh..tapi nak bagitau jugak kat semua...
SAYA SAYANG DZULIKRAM!...hoorey!
okehla..bz sebenanrnya nieyh..tapi nak bagitau jugak kat semua...
SAYA SAYANG DZULIKRAM!...hoorey!
Subscribe to:
Posts (Atom)