Thursday, June 4, 2009

Graf saya meningkat lagi.....



Alamak....tak berapa jelas plak......takpelah..nampak jugak sikit2..

Actually nak ucap thanks la pada yang mengikuti perkembangan blog nie especially bagi label Yang Pedassss, rupe2nye ramai yang suka dengan tajuk2 dari label Yang Pedasss ni...tak sangka pulak...

Tengok pada chart...paling tinggi pun 12 org, itu adalah semasa saya tulis n3 Aku sakit....(thanks pada yang prihatin..kesakitan saya tu dah bertukar kepada B utnuk BUSY...huhuhuhu)...tiba2 pada 2 June 2009 melonjak naik ke 16...
lepas nie kene la wat report untuk keberangkalian kenaikan graf.
Jadi pada semua blogger, boleh tgk apa yang di postkan pada 2 June 2009...



Tenguk tu.....ade dari Osaka...Dari Puchong, dari Kuala Selangor...Klang pun ada....tapi ramai jugak dari Kuala Lumpur, Kali nie Petaling Jaya takde pulak..selalu nya bertimbun2 Petaling Jaya aje..takpela..maybe viewer dari Petaling Jaya sibuk......

Anyway..thanks to all....Sukanya saya.....

Selamat membaca blog saya....





No comments:

Related Posts with Thumbnails