Wednesday, June 17, 2009

Letih sangat

I really need a rest....pleaseeee...

Hp asyik rosak..banyak benda tergendala...tula..dulu tak nak jaga betul2...
Dua minggu uruskan wedding bancik..macam nak pecah kepala... Weekend nie kalau cik jadi wat kenduri cukur jambul, kene balik sekali lagi...huhuhuhu

Tapi alhamdulillah....persiapan kahwin kami berjalan agak lancar...

***40% deco pelamin nikah dah prepare.. Minggu depan nak gi tgk alas tilam yang gojes itu...
***70% hantaran dah prepare sekarang tgh siapkan bunga dulang...sangat tak sabar siapkan semua.
***Makeup settle on both side
***Photographer settle also on both side...Mr SN, i'll appreciate if u also come for my wed...an honour for me.....
***Baju nikah...tgh jahit bling2..kalau sempat weekend nie nak gi tgk...hopefully jadi macam yang saya mahukan....
***Baju sanding sebelah dzul tgh siapkan..nanti nak tgk jugak weeknd nie....
***Aksesori dah settle....tinggal pergi pick up je..
***Doorgift pun dah ade pilihan..tinggal nak start keje jer..
***bunga telur beli dah siap jer..wakakakakkakaka
***Baju persalinan dua pasang...satu dah prepare...satu lagi dalam perjalanan ke arah membelinya...wakakakkakakak
***ape lagi ek?dah takde a kot.....semoga saya berjaya!

Tak sabar nak kahwin....skang tgh diskus nak hias umah baru kami....it'll be lovely....


Letihnya.....ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzz




2 comments:

suezensuzanna said...

wahh........nk kahwin dh....x sbrnyer:P

Queen said...

HEHEHE...saya lagi tak sabar....
:p

Related Posts with Thumbnails