Friday, April 19, 2013

Asingkan tempat tidur 2...

Lepas seminggu lebih cubaan asingkan tempat tidur..
Malam tadi ummi cekal hati tinggalkansufiyyah tidur sorang2

Sekarang she's getting better..
Minum susu dah tak de berhempas sangat.
Masih bfeed.. rasanya sekadar lepaskan gianjela..
untuk buat teman tidur
Sebab kalau time biasa jarang sangat minta dah
Lagi2 bila Ummi cakap T ummi sakit
Die paham
kadang ambilkan ubat..tolong sapu siap.
Gud girl

Pastu kalau bangun tgh malam
Nangis2
Tepuk2 pun tak jalan
Tua dah nak susu
Hulur susu botol terus je minum sampai habis 4oz.
Tapi dah tak minum susu kambing
Tak taula..  maybe sufiyyah tak suka sangat rasanya
nnti nak cuba lagi
Skang susu lembu je


Malam tadi..lepas tidurkan die..  agak2 dah lena
Ummi pelan2 angkat bantal selimut balik tidur bilik sendiri
Tapi susah betul nak lena
Satu sebab ada gangguan orang sebelah
Dua sebab ummi kejap2 rindu sufiyyah
pi peluk cium die
pastu jap lagi..rasa cam lupe selimutkan sufiyyah
kejap lagi masuk bilik sufiyyah betul2kan tilam kat lantai (incase sufiyyah jatuh katil)


Lama jugak bergolek2.. baru dapat tidur

Subuh tadi sufiyyah bangun dah cari ummi
boleh dengar die nangis
Ayah die angkat..  letak kat tengah2 (cakap jela ayah pun rindu tidur dgn sufiyyah kaaannn)
bagi susu..
sambung tidur sampai la pagi tadi kul 9..


Rasanya cubaan biar sufiyyah tidur dalam bilik sendiri hampir berjaya

Semoga kekal la momentum mcm ni
Kene asingkan dan bagi botol dari sekarang.  Tak boleh tunggu adik keluar
Takdela Sufiyyah rasa terasing sangat bila adik dah keluar nanti..



3 comments:

~ana~ said...

wow...bagus la nik....awal2 dah train..:)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

A D I A said...

bagus cubaan ummi nak asingkan tmpt tido tu, Piya ni entah bila nak tido asing ni. Reluctant. Sufiyyah dah besar ye, sekejap je masa berlalu. Leh dpt adik ni.

Related Posts with Thumbnails