Saturday, June 27, 2009

Menjengah dusun keluarga Ema....

dah lama sanagt aku tak updat eblog...sangat2 lah busy. Banyak cerita2 yang dah basi pun. Aktiviti pun dah terbasi untuk diceritakan..hehehehe....so sebelum yang nie lebih basi..saya upload dulu....

Ni gambar masa pergi kampung Ema di Lenggeng Negeri Sembilan. Pergi naik kereta baru Tam..hehehehehe.....sempat singgah mandi manda di Hutan Lipur Lenggeng sebelum bertolak ke rumah makcik ema. Makan doyan tak ingat dunia. Siap tapau bawak balik sampai penuh satu boot kereta. Hahaha...gelojoh giler kitorang. Pastu makcik ema siap jemput datang lagi 3 minggu akan datang..makan manggis pulak..wakakkaakkaka.....
Tengoklah makcik, kalau ada kelapangan kami datang lagi...wakakakakka

Aku busy giler dua tiga minggu lepas nie..nie je ade kelapangan sikit sementara dzul siapkan drawing untuk client. Kalau tak sibuk ke benda lain... Edit gambar pun ikut dan jer..wakakakakaka...memang pemalas aku nie...

Pape pun..mengarut panjang dah..enjoy da pic!






Thanks to Ema, pakcik die, mak cik die, sepupu sepapat die, kakak dan adik ema, kawan2 dan sedara mara, kepada Bai, kepada TAM..hehehe..kete ko best la..lain kali boleh pakai lagi..wakakakakakak....dan kepada MY BELOVED MUAH2 DZUL......

Semoga aku berkesempatan upload gambar2 yang dah bernanah dalam laptop cayang ku ini...bye kawan2....

No comments:

Related Posts with Thumbnails