Saturday, January 30, 2010

Teknik Malam Pertama

AMARAN!!! INI ENTRY BERBAUR LUCAH!!! HANYA UTK 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA!!!


Melihat pada ayat tersebut, saya terus rasa nak pengsan. Nak gelak kuat-kuat pun ada. Sila refer gambar yang saya attach di bawah :



Perasan tak ada orang yang search pasal gambar teknik malam pertama. Oh Tidak. Harap maaf ya, ini adalah blog public. Malah mak saya pun baca blog ini. Adik-adik saya pun baca. Hubby saya pun baca. Mana mungkin ada entry-entry dengan genre sebegitu. Malah saya tak pernah terlintas untuk membuat entry dengan genre seperti di atas. Nak search di google pun tak tergamak. Walaupun saya dah kahwin. Langsung tak tergamak.

Geli geleman. Boleh buat saya muntah hijau kalau terlihat. Sekarang pun dah terasa mual perut ni.



SELAMAT HARI THAIPUSSAM UNTUK PENGANUT AGAMA HINDU!...




p/s : nak belek badan sendiri pun malu.....huhu

5 comments:

Watierman said...

Ha....ha..baru ingat nak mai menuntut..kot2 ada yang Akak tak pernah pelajari sebelum ni..kah.kah..kah...dah senja pun baru ingat nak mai menuntut...macam2 hal dalam alam maya ni!!!

abu muaz said...

Salam.Semangat betul saya singgah sini. maklumlah kali pertama.

Anonymous said...

org br nak kawen tu
haha

afiq said...

macam2 ah orang nih search.. isk.. isk...

eynda said...

Hehehe....sape la agaknyer tu ye :-D

Related Posts with Thumbnails