Friday, May 21, 2010

Saya dah tau kenapa.....

ahaha..tajuk entry tu betul2 buat saya gelak..walaupun takdelah lawak mana..saya tetap nak tergelak...jgn tanya kenapa..barangkali ade virus ketawa yang telah hinggap di saraf2 neuron saya ni.......


Mula-mula kita layan gambar....ini sekarang gambar wallpaper di laptop saya..mahupun di profile facebook saya..... Gambar anak kucing di rumah Mama...  Gambar ini diambil gunakan Gadget D60 saya...  Masa ni baru belajar2 guna DSLR...hasil dia memang tak mengecewakan...




Ok...semalam saya bagi teka teki kan...

Ni saya bagilah pulak jawapan dia...

Actually soalan2 semalam tu..daripada 3 soalan..cuma 1 soalan teka teki...2 lagi tu soalan nak tahu..kenapa ya...
Ha...

SOALAN PERTAMA
Saya sendiri tak tahu kenapa...Maybe coklat tu pernah panas, so cair sikit...sebab tu rupa dia macam tu kan...


SOALAN KEDUA
Itu telur tembelang..  ye..saya rebus telur tembelang..  Masa rebus mana perasan sebab tinggalkan je kat atas dapur tu...  Kononnya nak buat Sandwich telur...
Rebus 3 biji dah cukup sepatutnya...
Lepas tu masa rendam air sejuk (ha..ini petua untuk kulit telur lekang dgn cantik tau...)..Masa tu lah saya perasan telur tu terapung, saya tekan2 pun terapung...

ya...telur itu busuk dan saya sendiri nak termuntah..nasib baik saya kopek asing2...dan nasib baik saya buat telur rebus...  Kalau saya buat telur setengah masak ke...Ha..pecahkan dalam mangkuk...Eeeeuuuuwww....

Mesti masa tu dah ke laut selera makan kan....
Telur tu saya beli dalam 1 tray...kat Tesco...  tapi yelah..dalam telur..mana kita tahu kan..rupa serupa je..Itu kira nasib tak berapa baik la...

Apepun..TAHNIAH PADA LIANA KERANA JAWAB DENGAN TEPAT....weee......ehehhee..macam2 jawapan saya dapat..


SOALAN KETIGA
Ha..yang ni soalan teka-teki...

Apa benda berwarna kuning dan didalamnya keriput2..

Jawapannya.....


*

*

*

*
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Scrool lagik...
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

ORANG TUA DALAM TEKSI WARNA KUNING.....




Wakakakakkakkaa......wakakakkakaka.....

Ini dapat dari staff di DARC masa saya pergi buat discussion untuk event di sana....  =)







Diorang ni memang ada2 je...ada macam2 lagi cerita kelakar...tapi upload sikit2..saya ni tak pandai sangat bercerita...hihihi


Salam ceria di hari Jumaat.. I Like Jumaat...



 Owh ya..alang-alang menulis di sini...Next week saya akan ke Melaka..siapa-siapa rasa nak buat Outing Photoshoot boleh contact saya....  Cuma RM70 dapat makeup dan photography outing....  =)
Nik - 0123857747






PPPSSSSTTTTT....

Lepas ni, kalau sesiapa rasa nak buat event di sana, boleh la contact saya...nak buat garden wedding ke..nak buat majlis aqiqah ke..majlis besday ke....  Bessssttt...Barangkali nanti kalau ada rezeki, aqiqah atau birthday anak saya nak sambut di sana... =)

Saya sekarang pun dah ambil tempahan kalau sape2 nak cradle yang hias2 tu untuk majlis aqiqah dan cukur jambul....kalau anda seorang blogger, special price  =)

2 comments:

Dee said...

alamak..terlepas nk teka..mcmlah tau sgt jawapan..hahaha...

Unknown said...

Jawapan no 3 tak bley blah!! hehhehehehe..

Related Posts with Thumbnails