Wednesday, June 30, 2010

Bawak motor macam pelesit....

Pernah tengok tak mana2 company fast food yang buat delivery?
Contoh2 yang selalu kita nampak ialah

Mc Donalds
Pizza Hut
Dominos

Ha...itu yang selalu...terbaru saya nampak ialah A&W...

Macam pelesit you...tapi tak pernah nampak diorang ni excident...Owh ya..pernah sekali je...tapi tak parah la...  Tapi sekali tu jela...

Walaupun diorang bawak macam pelesit..saya tetap nak order..hihi..sekarang A&W pun dahbuat delivery...bila lah boleh try nie kan...nyum.nyum..



ppsssstttt..tiba2 teringat dekat Hanim..Hutang dia Mc D dah berzaman..masalahnye...  Belanja dia..kene belanja la yang lain2 jugak...aiyok...tetiba rasa poket dah nipis..ahahaha...Hanim..nanti kakak belanja erk..

6 comments:

cikbedahlaser said...

ko rasa2 la...klu aku order float.....berapa lama float tu tahan??dh dia bawak cam plastik...ehh pelesit...mst float aku terguncang2 dlm box die..... jgn smpi kt aku dpt buih je dah la...

Queen said...

cik bedah..tula..aku pun ada rasa nak order float..muahahaha

fazemy said...

Kat Indon-kfc ada delivery. Dah diorg mmg mat rempit sejati..bawak je lah burger ke pizza kat belakang..rempit tetap rempit! haha

mcm McD..yg delivery tu adlh subcon..maknanya diorg bkn dpt gaji under mcd. Tak dpt mkn mcd time lunch mcm bdk counter dan kitchen mcd. so klw diorg hntr mcd..bg la funfries satu kat diorg...kesian penat hntr. tp gaji diorg lebih 50sen kot per hour dari bdk mcd biasa.

Ilyana said...

kenapalah satey kajang takde special delivery ek? hehehehe..

Queen said...

kak emy : ye ke?..sian diorang...nik nak fries..so maybe bagi air kot kat depa lepas nieyh..insyaAllah...

pinky angel : ahaha..skang sate akajang dah takmenyengat..dah banyak sate yang jauh lebi hsedap dari sate kajang..huhu

cikbedahlaser said...

satey station...tp byk lemak.... incik nakkal still suke samuri

Related Posts with Thumbnails