Monday, September 13, 2010

Saya sekarang jadi Model

Ha...merapik memang terer la kanz...model?..Baru amik gambar 5 minit dah penat...hahahha...

kesnya semalam gi beraya rumah Pakcik2 Yabang.  Lepas tu terbaca pulak pasal Kryolan Contest.  Jadinya tak tanggal makeup, touch up sikit, terus amik gambar...


" Nak brg kryolan free worth rm100? 3 org bertuah jer yg upload pic sendiri pki baju raya, bermekap kryolan, n pegang product Kryolan aper2 product jer. Uploadkan di kryolan in malaysia. Tag n suruh kawan2 vote click 'like' button. 3 yg dpt vote tertinggi akan menerima product Kryolan worth rm100. Tarikh tutup 25 Septemb...er 2010. Upload cepat2 dr sekarang. Sempat la nak kumpul vote banyak2."


Sekarang rasa macam smeua gambar pun best..mana satu na letak ni...

nak mintak tolong kalian la tolong pilih kan..ngeeee

(actually dah tempek kat fb..tapi nak tempek jua di sini)

NO.1


NO.2



NO.3


NO.4

NO.5


Nanti kalau saya dah join jangan lupe vote tau!...Sekarang kene tolong saya yang buntu ni memilih gambar mana yang sesuai dulu..Pastu ajak kakak adik kawan abang semua vote utk saya...ngeeeee

3 comments:

Bapak said...

semua pics cantikla, rambang mata...hahhah...

yatiHanuni said...

cantikla make up.... ajar plis....
saya buta make up..hahahahha~
and takot nak make up..takot jadik burok...

Queen said...

bapak : rambang mata saja takpe...jangan yang lain..agaggagaga.....nanti vote tau!

hayati : maceeehh..kita pun masih belajar lagi..jom belajar sama2...ngeee...jangan takut....bila takde keje nak buat tu kan.duk je makeup..kalau buruk boleh bersihkan..makeup lagi..betul tak..ngeeeee

Related Posts with Thumbnails