Tuesday, July 12, 2011

saya dengar org kata

Saya dengar orang kata

Kalau demam dekat2 nak bersalin ni..nanti kene induce...

Tu yang saya takut..sebab..

skearang saya dah dedar2 mcm nak demam..

tekak sakit..badan seram sejuk...
ni hidung dah start berair..kepala pening2 sikit...

adeehhh

harap2 semuanya selamat...

naseb baik bb ada gerak2....sekarang perut dah tak muat nak tampung die...
selalu je perut saya jadi bentuk trapezium la..segi tiga la..
sempit le tuu

orang ajak kuartakmoh..  ha..memang la smepit dalam tu yang oii...

doakan saya sembuh...

azam ni tak nak pi klinik...
dan harap2 by the time nak check up lagi hari khamis ni...saya dah tak demam

9 comments:

Unknown said...

Dah anak 4 ni baru pertama kali baca kalau demam dekat nak bersalin nnti kena induce..huhu.

Apapun jaga kesihatan ya...

Akak kalau dah semakin hampir nak bersalin lagi tak duduk diam.

Pernah hari2 dok naik turun tangga dalam sehari tu, lebih dari 20 kali semata-mata nak cepat dan senang bersalin...

Apapun, banyakkan baca yassin dan doa di permudahkan bersalin...alamak lupa doa tu, tapi ada catit di blog rasanya...:)

mama tisya said...

smoga smua berjln lancar..bykkn selawat & bc doa nabi yunus

matahati-aishahazhar said...

semoga cepat baik dari demam

gadisBunga™ said...

jgn risaulah! awak mummy yg gagah ok! hihi~

take care nik~

Softtouch [Hanim] said...

ye ker..akak xpermah dgr pun nik..x kot..jgn risau ok...sy doakan semuanya berjln lncar..baby baby cptlha kuar xsbr untie nk tgk dia...

Yan said...

ermmm takdela..
kite dulupn ms bersalin anak yg fes.. demam.. rasenye lebih kepada pembawakan..
pasal ms awal2 peknenpn kite demam.. so orang kata ujung2 nantipun demam..
demam pakej ngan batuk lak tu..
bile dah bersalin baru beransur baik.. tp batuk still ade.. terpaksa kepit2 pasal kat bawah berjahit.. klu batuk kuat2 takut terbukak lak jahitan hehe

Along Ayu said...

byk2 minum air k...byk2 doa juga...moha dipermudahkan semua...mak handam doakan juga tuk nik... amin..

AzianKhalil said...

taklahh...kalu demam teruk sgt barulah induce...sespek denggi ker..malaria ker...

Bitt (double IS) said...

owh demam jugakkk..huhhhh minum banyak air masak...

Related Posts with Thumbnails