Friday, December 30, 2011

pin..pin..saya sesat..ada sesiapa boleh tunjukkan jalan?



Pin..pin..  assalamualaikum Uncle...  Assalamualaikum Auntie... tumpang tanya jalan boleh? Saya ni nak pergi beli pampers..tapi sebab saya rendah je..jadisaya tak nampak pampers dekat mana..Boleh bantu?



Oooo..saya ada GPS rupanya..takpelah.terima kasih ya..saya cari melalui GPS je..masyeh auntie uncle...


Psstt..kiotrang jumpe budak sesat ni kat TESCO...  so sweettt..  sweet tak sweet sangat la..puas nak kontrol supaya die tak jilat walker tu...  haiyoo...  =p

6 comments:

emarieys said...

nak tumpang sekaki boleh...hehehe

oya zihanee said...

+ kalau akak jumpa budak momot ni sesat kat tesco, akak amik terus bawak balik...hehehe...

pinjam seminggu sat, boleh???

dd dudu said...

kiutnye! hihi

Abam Kie said...

jaga2 jgn sampai anak tu kena culik, kakak wei...heheheh
Jangan Beri Ruang Malaysia Jadi Syurga

cheqna said...

comel comel


gerammm
selamat tahun baru dear =)

Bitt (double IS) said...

hehhehehe sweet sangatt....tak de side mirror laa...

Related Posts with Thumbnails