Friday, February 8, 2013

keinsafan pagi jumaat



Saya : Amboii..  abang..  hensem2 hari ni nak pergi mana ntah tu
Yabang : Mana ada hensem..  biasa je sememeh juga
Saya : ni siap pakai baju nikah ni..  siap butang bagai...
Yabang : lahh...bukan sekali ni je kan pakai.. dah 2 3 kali pakaikan..simpan dalam lemari buat apa.  nanti kepam bau lemari
Saya : Eleh..kalau macam tu..  sayang nak pakai jugak la baju nikah saya tu..  boleh? (nada perli)
Yabang : muat ke?




Insaaaafffffff okeh!...
kau hado laki yg mampu memberi keinsafan serta merta?..
hahahhaha


(baju nikah saya sendat di perut..  jadi paham2 la ye..  berpantang anak ke dua nanti ku nak kecikkan bengkung..  dan pakai double bengkung..huh!)




psstt...lately saya cuma dapat BW tanpa tinggalkan jejak..  maafkan saya.. =)  ada benda yang mengganggu. tak boleh tinggal komen cuma boleh baca sepintas lalu..  =)

2 comments:

SYANI said...

Hehe.. seyum sorang2 baca dialog laki bini tu..hee

Qhaifa Nur said...

kena buat sesuatu tuh...sayang baju nikah tuh...
jangan tak tahu baju nikah dan sanding rumah hubby masih akak pakai hingga kini...walau dah 11 tahun..tak cayakan...

Related Posts with Thumbnails