Thursday, September 17, 2009

Rumah dah clear


waaah...semalam housemate aku yang duduk bilik depan tu dah pindah kuar..okeyla..ada beberapa yang aku tak berkenan..tapi malas nak pikir2...kira orait jerla...

so semalam aku masuk bilik dia..mak aih..berhabuk nyer..macam tak pernah sapu...

Aku pun misi menyapu sampah dan mengemop lantai dia....
tu pun rasa berhabuk lagi..haish.....

pastu aku ape lagi..pindahkan ampaian kain same ironboard masuk bilik tu..terus hall rasa lega gile..wakakkakakakka

semalam dzul datang...so dapatla kitorang imagine sikit umah nie macam mana nanti bila dah kahwin....

ampaian, tempat gosok baju, workstation masuk bilik aku...

pastu bilik depan buat guest room dan bilik solat....senang kalau ada tetamu datang aka mak aku lerrrrr...


baru terasa lapang sikit rumah tu..

skang masih berkira2 dengan dzul..nak sewa ke idak bilik depan tu..huhuhu....
kalau sewa nanti macam tak kena la kan..ade plak anak dara lain kan....

tapi kalau tak sewa macam tak mampu nak bayor sewa umah yang sikit punya mencekik tu kan..


adusssss.....parah2...


tapi aku suka duk situ abaikan keadaan lif dan lobby yang kotor key....
sebab umah aku paling hujung...so rumah pun lapang...
nak gi One Utama pun dekat..
ikea pun dekat
tesco pun dekat
kedai bawah dah lengkap sekadar keperkuan harian
kedai mamak pun dekat
masjid pun dekat
LRT station pun dekat
stesen minyak pun dekat
umah MIL pun dekat...

pendek kata semua dekat...
cuma umah mak aku jer jauh sikit.hahahhahaha
tapi andai kata ade rezeki beli umah..mak aku awal2 dah request..beli la kat puchong ke....kat seri kembangan ke...dekat sikit dgn dia....

aku tgh pertimbangkan puchong..sebab cam adil jer...
tgh2 antara damansara dengan bbst..
so adil la kan..


dahla..dah merapu bukan2 dah aku nie..

daaaaaa...


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

Related Posts with Thumbnails