Tuesday, September 1, 2009

Wedding preparation progress report...



3 hari lepas busy jugakla..

Skang tgh printing kad.
wAAAAHHH.....sangat santek dan economy.
Tapi sian la printer aku.....dah jadi mesin 24 jam..
Tak berhenti bekerja.

Mana taknya...envelope, kad......on both side...
beribu pages la jawabnya....

So semalam dah habis da ink dalam katrij asal.
Masa nak beli refill, tanya harga total refill inkjet RM62++ / 300pages
Kalau jadiakn printer tu transformers just rm150...
And boleh bertahan untuk 6000 pages.....hehehe...ape lagi...
TRANSFORMERS!.....

hihi

Hantaran pulak on my side dah siap 5 dulang.
Ade lagi 4 untuk diteruskan.
And akku still tak dapat ingat ape yang lagi satu dulang tu...huhuhu...
kang kalau dah susah sangat aku bg jer kek or gula2 satu balang..
hahahahhahahah

Dzul plak tengah tekun buat doorgift dia yang beribu2 lemon tu....
Hahahahaha...padan muka...


Pelamin insyaAllah siap cat dan wiring this weekend...tue pun kalau dua ekor dugong ni bangun pagi la...
hahahhahahaha.....
Kalau tak, nak kata fiena....HARAPAN.....

ok..tu jer nak tulis...dadaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................


p/s: Dzul ade suruh aku masukkan gambar2 progress kami. Tapi aku decide untuk menyimpan dulu.....sebab kat sekeliling aku ade langau yang suka copy paste dan pastu melalak konon aku tiru dia...wakkakaakakka....Nanti bila lagi seminggu gitu aku upload...InsyaAllah kalau rajin...wakkakakaka.....

6 comments:

balqissy said...

congratulations. dah nak kawen rupanya ^.^

oh, sila lawat ini
http://uniquelytravel.blogspot.com

Raja Feena said...

hehehhe
harapan la kan!!!
u i sedehhhhhhhhhh

suezen said...

wahhh.....x sbr nyer...:D

nita said...

wahhh.. menanti hari bahgia rupenyer.. semoga segala urusan dipermudahkan yerr..

Queen said...

@balqissy : thanks..hehehehe

@beauty touch : memang...harapan jela...hahaha.
apo sedeh2 jer...chill babeh...
nanti kalau u sedeh, lemak2 sume
nak hug u...wakakakkaka

@suezen : dah tak terkejar dah..huhuhu

@sis nita : thanks..hehehhehe...insyaAllah...

Tutors in USA said...

I read the complete blog and it was really nice for me. I have also published one article on that topic.plak beha

Related Posts with Thumbnails