Monday, October 26, 2009

TAG Q&A


Tadi menjengah2 ke blog bicara hati ...die menjawab tag...hurm...ok lah..aku pun suka hati lah nak buat..pastu nak tag org..ngeh3...


soalan2 yang perlu dijawab:
Jumlah soalan dah macam periksa akhir tahun.....weeee



;PART A (brands of toiletries)


Please state your current brand of the following:


1. hair shampoo : Sunsilk, Clear , Safi...
2. hair conditioner : tak payah pakai...nanti rambut susah nak manage..huhu

3. facial foam : St Ives

4. scrubs : St Ives Apricot Scrub

5. facial cream : dulu pakai olay..dah lama stop

6. body lotion : tak pakai..huhuhu....

7. shower soap : Johnson blue or peach....dan skang suka sangat pakai sabun buku..palmolive rose

8. lipstick : erk...pakai je ape2...skang color workshop

9. perfume : semua pun aku pakai...

10. deodeorant : rexona..ini je yang aku suit..
skang rose..previous purple..
b4 that putih...aku pakai ikut mood...weeee




PART B (clothes)

Just state the favourite brand that you have only:


1. t-shirt : yang paling murah...wakkakakakka..asal selesa.
2. jeans : org bagi...tak pernah real beli jeans kot


3. baju kurung/melayu : erk...erm...aku pernah beli baru 3 kali kot..yang lain org bagi...takpun mak aku bagi (masa student).

4. shoes : erm...aku suka rubber shoes... skang ade croc cap ayam, takpun koleksi GIANT, TESCO, CAREFOUR...santek2 gak....heels plak..aku pakai brand xes..esarli...eh..tak kesahla..asal santek dan tak lebih RM30...wakakaka

5. slippers : dah lama tak pakai selipar sebab ade rubber shoes

6. spectacles/sunglasses : erm..tak ado...

7. hijjab : tudung rm5

8. underwear: erk...scarlet jela yang banyak pun...

9. belt : ade satu je..tu pun aku rasa jarang gile guna..RM10 weeee..


10. socks :
tak pakai stokin

11. watch : tak pakai jam



PART C (technology)


1. mobile handphone : samsung....dzul punya..wakakkaa


2. laptop/notebook : Compaq

3. printer/scanner : Canon sebab senang dapat pirate ink

4. camera : Tak do..hahahha

5. hardisk : erk...takde

6. mp3/mp4 : takde..aku tak suka dgr lagu sentiasa..bingit rasa dunia



haaa,,...aku rasa lalau aku tak jawab benda nie pun takpe sebab semuanya samada takde atau paling murah,,...


Rules aku...tag kan pada 5 org......aku tag kan benda ini pada :

1- Kak emy hidup ini indah
2- Kak nita sentap
3- Si Tedi
4-kak linda
5-yaya


sila jawab eh..mekasey!

8 comments:

yaya said...

yaya tu yaya org lainkan...
dalam dunia blogging ni aku jumpa ade 2 yaya....
hahahahah... slmt aku dr kene tag....

suezen said...

hehe...brg murah x semestinyer takde kualiti kan..:)

Queen said...

tapi saya ade sorang je yaya hahahha...and dats u yaya.....
hahahhaa..

kalau ade lain yaya yang dalam follower saya..mintak hampun mintak mahap ye..saya ade maslaah kurang daya ingatan....weeeeeeeee

Queen said...

suezen...
yup..totally agree...

fazemy said...

Dan dan erk ko suruh aku jwb tag ni. Grrrrrr budak nih. Hehe. Tgk la klw akak rajin nnti. SOklan dia cam susah nak jawap. Takpun klw jawab kena menipu. Hahaha.

Btw akak kan tak pernah la jmpa org mcm ko zaman2 skrg ni. Cam tak caye je wujud lg org yg bkn shopaholic atau shop till u drop atau sekurg2nya setahun sekali baju raya. Serius weiii klw betul2 la ko mmg kurg membeli..akak mmg kagum.

Queen said...

ish..kak emy nie..dah saya nie macam alien la pulak....
huhu

nita said...

heheh!

kak nita sentap tuuu..

akak laa ehhh..

uuuiii lama dah takmenjawab tag nehh..

okehhhh..

tugasan diterima..

Unknown said...

Salam Queen tanya sket!!!
Pirate ink tu tibai kat mana? kasi la info bley!? JS nak beli la..hehhehe..

Related Posts with Thumbnails