Friday, October 9, 2009

Tengah kembang semangkuk


Kembang..mana tak kembang..selama nie hobi aku suka merapu kat blog orang..tulis komen panjang2...sendiri tak nak tulis entry kat blog sendiri yang dah bersawang..berkulat...hahahhahah

tapi semalam mencatat sejarah bermakna buat aku..sebabnya......
komen aku dalam blog LOL di tulis khas dalam entry lain...
waaaaa...
seronot.......


klik sini nak tgk entry yang aku komen [click sini]
klik sini nak tgk entry yang LOL buat untuk komen aku... [click sini]
dan klik sini untuk tgk feedback dari org lain untuk komen tu [click sini]

mekasih ye kawan2..mekasih sha..mekasih LOL...
ini membuatkan aku bersemangat untuk terus meninggalkan komen yang mantap2 pada blog kalian....




p/s : nanti kalau ada masa aku postkan entry khas tentang kawan (yang membuatkan aku menulis komen yang tacing2 itu)....tapi ini hutang dah setahun tak di post..wakkakaka...asyik tangguh je..buakn senang nak membuka kembali lembaran2 hitam yang pahit itu....

6 comments:

nita said...

mmg komen kamu sangat CANTIK dan bermakna..

akak pon tersentap baca komen kamu tu..

tahniahhh..

:)

myQza said...

tahniah :)

Dearie Pearls said...

Dear Queen,
Hehe..

Tu lah..
mula2 tengah nak baca komen2 tu, tertanya-tanya saper Queen. Ingat punya ingat xder lak sebelum ni komen..

Justeru ku click Queen dan memang pernah ku sini dulu tapi di blog yang bridal2 tue..

Memang tak sangka, sekali tinggalkan komen, terus2an mendalam maknanya.

Dan Sha juga mengagungkan komen Queen.

Best komen itu..

Queen said...

hinsf...hinsf...

thanks semua....
kak nita..
LOL...
tedi....

thanks semua...

sha juga...

simpe word pada kita boleh membawa aksud mendalam pada org lain..siapa sangka

Anonymous said...

jd ko pengomen tegar ler ni
wakakaka

Queen said...

mana ada Fatt....

aku jarang komen..tapi kalau aku komen,panjang2...
wakakkakakka

nanti ler ko...aku komen panjang2 dekat blog ko..ok ke?

Related Posts with Thumbnails