Tuesday, December 29, 2009

Cuti2 Krismas Hohoho



Cuti2 krismas...tak sambut pown...

Cuma malam krismas tu, lepak dgn kembar aku si Rahimi (kembar okeh..bukan pakwe tau cayang!..don jeles2..wakaka) dengan Febby dekat Kayu SS2...
Aku pun tak paham ape best sangat Kayu nieyh sampaikan mana2 port Rahimi nie lepak..mesti kat Kayu...hurm..aku rasa dia ade share la dengan Kayu nie. Sebab tu asal boleh kayu..asal boleh kayu..

Tapi ok la..lepak2. Gelak2 macam harem..samapi kul 3.30 pagi.
Pastu aku dengan dzul pergi sambung jalan2 kat the curve. Masa kitorang sampai, org dah takde. Yang ada cuma workers yang tgh busy kemaskan all the mess... Pergh..memang busuk gile ar that place. Baru lepak2 amk gambar jap aku dah pening..
Terus ajak dzul balik umah. Tak larat.

Besok hari nye... kemas2 ingat nak jalan2 pusing tempat2 peranginan style kamikaze (berenti ikut suka.takde planning)...
Tetiba teringat aqib kawen plak....kat cheras. Berdesup tukar baju dan ke sana.. Naseb baik sempat. Pastu, malam tu lepak2 umah mama saja.

Hari sabtu jalan2 gi PD dan Melaka. Pergi Muzium Tentera darat Malaysia. Erm..ok la..tapi sebab sampai pun dah petang. Jalan jam sikit di highway dan hujan lebat. So, tak banyak yang sempat di tgk. But still exciting.

Pastu gerak pergi Melaka. Also jalan Jam. adoyai.. Tension...
Tak de jalan2 ape..just makan di kota laksamana, pastu teman rahimi amik barang dekat masjid tanah. Then terus balik.

Hari ahad plak, bersiap2 nak pergi kenduri aqib di ampang. Tengah siap2 tu, dapat berita dari kampung. Ayah kak mas (kakak ipar aku meninggal..innalillah...al fatihah) dapatkan flight tikcet..aku dgn dzul hantarkan ke airport. Samapi lambat ke kenduri. Ramai yang macam pandang slack sebab datang lambat. Tapi biarlah..besok lusa org akan tahu..too many sad things happens..sikap dan mentaliti. Jadinya hilang mood seharian kerana kesedihan. tak mo cite dalam blog. Nanti hubby marah..

So, there is the end of my krismas holliday. Nothing much..but full of story actually. Dari happy,sedih, sabar, tension..semua nya ada... dan insyaAllah ianya mematangkan kita,...


No comments:

Related Posts with Thumbnails