Tuesday, December 1, 2009

PENCURI PRIVASI ORG!! part 2



Setelah di consult oleh Kak Emy, dan berfikir sejenak kan....
Masa lunch tadi, sebaik sahaja mamat lahanat tu pergi makan kat pantry, aku check la recent document dia....

And guess what? EMPTY...

sape yang rajin nak empty kan recent document kan....oklah...takpe lagi..aku sabar lagi...
So aku buat tindakan kami kaze..... Lambat, tapi berkesan. Aku pergi kat search..dan aku search semua photo yang ada dalam PC tu kan....

So, keluarlah beribu2 photo.... Mestilah makan masa kan...pastu dia plak habis makan awal..agaknya tahulah aku nak meng'check' PC dia....
Aku dgn selambanya kata...


" I pinjam PC u kejap..i nak search file"

"File ape u nak search"

"........."


Aku tak jawab..tgn dah gigil bengang. Dan masa aku search tu, dia tgk je kat screen. Selalunya wat tak tau je kan...tengok tempat lain la..ape la...

Pastu, lepas seketika, dia macam dah tau aku search ape....Terus je...


"Nik, i nak check a few thing kejap..kejap saja"

"Ok"...


Aku masih try control selamba..dan dengan muka berlagak sikit sebab aku tau memang dia bersalah .Then aku menghantar pandangan curi ke screen PC dia...
Mula2 die save semua kerja2 AutoCAD dia..bagi aku itu pura2 je....
Pastu dia delete something...... Aku dah makin yakin dialah lahanat tu kan...
Pastu pasrt best nya..dia pun turut sama scroll down kat ruangan search tu.....
Yes...terbukti....
Kalau ye pun dia nak check a few thing..nape mesti kat ruangan search aku tu kan...Pergi jela direct kat tempat yang dituju.....

Masa tu aku dah yakin....dia men'delete' semua yang ada....dan aku pun terus angkat barang, pergi lunch....


Memang confirm dia mencuri gambar aku.... Aku pun tak tau ape yang dia nak kat gambar2 tu... berimaginasi seks ke L****U........

Nak sound dalam opis macam tak kene.... Aku rasa pas opis hour nie..aku akan hantar msg yang berguna buat dia....


Perhatian...gambar tu kalau paling lebih pun kat PC aku..yang aku pelik..camner boleh melangkah ke PC dia kan.... So memang totally dia ambil gambar tu tanpa kebenaran aku.... Dia ingat aku tak tau..dia ingat aku bodoh...






4 comments:

fazemy said...

Try tgk kat dustbin dia lak Nik. pastu restore back. hope dia tak empty kan lg dusbin dia tu.

Queen said...

dustbin pun dah empty kak...tak pela..takde gambor bogel pun..ahahha..seksi seksa je banyak...
ahahahha...

dah terkantoi...so, tak payahla susah nak korek dah..yang penting dia dah delete...ni tgh tunggu nak balik..nak msg die depan hubby..

Anonymous said...

bahaya tul
kang dia sebar kat tenet

Queen said...

betul ah fatt...itu penting untuk dia delete...tapi ntahla...psycho betol...

Related Posts with Thumbnails