Tuesday, March 30, 2010

Kepada semua bloglist saya!




Receive TAG ni dari Kak Eynda dah agak lama...tapi sebab saya saaaaangat sibuk 2 3 hari ni...(padahal dah makan minggu memeram..hihihi)..jadi memang tak sempat...Lepas tu hari ini Kak Ogy pulak yang TAG...akalu tak buat jugak memang ketegaq la ....ahahahaha.. So kali ini saya mennerima TAG ini dengan hidung kembang kuncup..kikikiki






Here are the rules to accept the award :



1. Thank & link the person that gave you the award.
Thans to Kak Eynda.....Love you..yeay!


2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic
Sila tengok dekat bawah ya!


3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
Will let them know

4. State 7 things about yourself.

1) Blur
selalu blur...orang cakap apa2 lambat paham...memang akan selalu blur dan inilah sebabnya saya selalu disakat dan dibuli....sob sob..mencik ah..hehehhehe
2) Berterus terang
agak bad attitude la bagi sesetengah orang. But people look after me when they need advise and my opinion becoz i'll let them know direct. Susah cakap terlampau berlapik-lapik dan berselindung-selindung. Padahal ada kebenaran yang kita perlu nyatakan. Tapi saya tak adalah kejam. Will pamper them back after that...Bagi semangat. Kita kritik..bukan kondem... Cuma bergantung pada individu la nak terima atau tak. Cuma sekarang limited to sape yang nak dengar je.Sape yang tak nak jangan memandai tanya..kang keluar jawapan tak sama macam yang dikehendaki..dah berkecik ati..Tapi kalau saya memerli..mula lah ada orang yang terperasan dan emo2...ala...malas nak layan.
3) Simple
Saya seorang yang simple..dari segi makan, minum, berbelanja, berpakaian, berjalan-jalan...saya seorang yang simple... Just let me know and i'll suit my self... Tak kira apa condition..Dats y hubby suka bawak saya pergi mana-mana even pergi lepak dengan member pun dia akan bawak saya..pergi mandi sungai pun bawak saya...kalau boleh pergi gym pun nak bawa saya..sebab saya simple....(ye ke bang?ke saya je masuk bakul angkat sendirik..muahahahha)
4) Kaunter penerangan
As you can see....i suka elaborate sesuatu perkara tu...ekeke..tanpa diminta. Some people say I ni very talkative.... Saya elaborate segala benda. Tapi lately saya cuma jadi talkative dengan orang yang saya selesa. Else saya lebih suka diam...
5) Moody (my mum says)
Yup..saya seorang yang moody..I do agree dengan my mum... She knows me better right?....ekekkeke..
mak saya kata..saya boleh ubah mood dari tengah happy2 kepada tiba2 je marah dan mengamuk2 pastu boleh tetiba je manja tak tentu pasal...agaknya sebab tu lah mak ayah saya malas layan saya kan.....ekekkekeke
6) PC Game and Novel addicted (my hubby says)
Ehehehhe.... Saya seorang yang addicted dengan PC game. Also dengan Novel. Buku la pendek kata. Saya boleh melayan game 12 jam tanpa henti mahupun lebih. Boleh lupa makan dan minum. Dan hubby saya sangat jeles bila dia tgk saya main game sebab saya main nampak senang je...Tapi kalau dia main sampai berpeluh-peluh....
Kalau Novel tu pun sama.. Saya boleh duduk mengadap 1 novel sampai habis tanpa henti. Dari pagi sampai malam. Makan pun tak.... Hahahaha....hebat kan...weeeee..tapi tu dulu la..Skearang saya ada gastrik yang teruk. Maybe sebab habit yang tak elok tu dulu kan..So sekarang kene jugak berhenti makan....
7) Amoi Cina (hubby says)
Ini adalah jawapan yang diberikan bila saya suruh hubby decribe tentang saya dalam 1 perkataan. Nampak tak perbezaan pemikiran lelaki dan perempuan.
Yezza...saya kan mix...Chinese and Siamese Malay....
Well...tak delah best sangat jadi mix ni...
Biasa-biasa je... lawa pun tidak...
Manis ada......wahahhahahha








Sekarang saya pass pula pada

SEMUA YANG BERADA DI BLOGLIST SAYA.....

Sebab?Mereka semua merupakan Beautiful Blogger! Sudi-sudilah tempekkan di blog anda ya!..... Sesiapa yang sudah terima, nak tempek sekali lagi pun boleh, nak abaikan pun boleh juga...
Selamat menempek....





p/s : am i beautiful?...yezzaaaaaaaaaa

4 comments:

Chenta said...

ermmm... Kaunter pertanyaan erk !

samalah kite .... hahaha

Watierman said...

TQ DIK...since Akak dah terima award ni sebelum ni.....just to TQ for forwarding it to me ya!

fazemy said...

Dah lama akak tak dpt award ni..terharu rasanya. sob sob..haha

Queen said...

kak linda : hihi..kadang2 seronok tau!

kak watie : takpela..benda nie circulate..pusing2 akan dapat kat org sama..yang penting akak tau pujian tu utk akak...

kak emy : dengan pantas dan tangkas tempekkan di blog ya!hihihi

Related Posts with Thumbnails