Saturday, April 3, 2010

Dia pun merah putih dan gold ' ish......................


PERHATIAN..INI ENTRY SYOK SENDIRI...RASA2 TAK SUKA BOLEH TINGGALKAN..KEPADA IBU-IBU MENGANDUNG, SILA BERHATI2 MEMBACA ENTRY INI KERANA DIKHUATIRI ANDA AKAN MUNTAH PELANGI ATAS STATEMENT MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI PAKAI FORKLIFT...BOLEH?AHAHAHAHAHA



Hari tu saya dah tulis pasal tradisional wedding kan... Adalah satu gambar teaser Umie Aida kan...



Dia pakai baju warna merah hati yang saaaaaanggggaaaaaat cantik. Kalau lah saya boleh se'seksi' itu....boleh sanggul. That was exactly what i want.... Dengan kain leret. Tapi dapat yang lebih kurang pun dah syukur la kan.... Sanggup mekap2 balik and pakai baju nikah itu hari dan bercamwhore di mana2...hihihih....



Kemudian keluar pula gambar dia pakai gown. Waaah....cantik okeh...
Bagi saya perkahwinan Umie Aida adalah contoh perkahwinan idaman saya kalau saya punya duit yang banyak dan boleh buat perkahwinan tertutup supaya bolehla saya dedah2 aurat..muahahahhaha....nak kena pancung dgn mak saya buatla...



Dari mekapnya, style rambutnya, baju kebayanya yang merah meranum, dengan sanggulnya yang memang Vadevass....
Kemudian dengan hiasan meja beardabnya...hiasan pelaminnya...cake nya....waaahhh.....memang cantik...




Kemudian persalinan gownnya yang memang cantik detailnya, simpe sanggul dengan simple hairband... Dengan roses kecik2 kat baju tu... Memang dia nampak macam dalam kartun Cinderella gitu.... Memang cantik. Macam cerita Fairytale...





Tapi ada sikit la kurang berkenan dekat gown dia.. Semuanya dah cantik. Material yang dia guna pun cantik dgn kristal2 bagai...Memang kagum. Tapi kalau Roses dekat bahagian bawah tu ade variety size mesti lagi cantik. Takdelah nampak macam marshmallow tampal2. Idea dah bagus. Saya rasalah..(ini pendapat peribadi) kalau Umie cadangkan pada tailor gown dia untuk buat ada various size of roses detail tu lagi cantik. Especially tang dekat2 dengan pinggang buat lebih kecil lagi.. So nampak lebih nice.
Tapi secara overall, saya memang kagum dengan semua pilihan Umie. Memang vadevas Cun beb.....




~Saya sangat suka gambar nie sebab saya pun ada satu gambar yang macam nie..saya yang kedepan lebih....bila saya tgk gambar saya nampak macam tak kena..tgk umie punya nampak sweet...kiranya saya sweet jugak boleh?..muahahahhaa..habisla pembaca blog saya muntah hijo lagi...sila pengsan dgn statement syok sendiri ni okeh..~

ini gambarnya....hihi...syok sendiri jela....


Yela..bukan semua org punya citarasa yang sama kan.. pendapat pun lain2.... Saya kagum, suka, adore her look, her taste... Cuma sikit komen harap tak adalah peminat Umie marah kan... Kang jap lagi blog nie kena gam... tak kuasalah Dik Nonnnnn..




To Umie Aida and Datuk Paduka Khairuddin....
Selamat Pengantin Baru..
Semoga kekal bahagia hingga ke akhirat kelak
.....Amiiiinnnnn....



ini website khas utk wedding Umie Aida...sape nak tgk lagi banyak2 boleh view dekat sini...

p/s : kalau tgk idea secara lebih kurang..saya punya macam Umie nye taste..masuk bakul angkat sendiri naik lift boleh?...weeeeee.....tak kisahlah dik non...blog sendiri kan..kat sini lah konon nak perasan DIVA...sila muntah hijau...ahahahha

5 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

suka gambar umie duduk kat katil with red kebaya, i hope i punya will turn almost similar, sebab suka sangat train dia yang meleret2 tu.. =)

eynda said...

Canteknyer umi dgn perkahwinan dia...semoga kekal hingga akhir hayat...zaman akak kawin dulu lagi le biasa2 hehe..

Queen said...

huda : ini tips utk u, u print gambar ni, and tunjukkan kat OP u...hihi...and dekat tailor u jugak...i pun suka train yang meleret2 tu...


kak eynda : samala kita kakeynda..biasa2 je...fesyen cepat je berubah

Intan and The Boys said...

kite pon suke gile ngan keseluruhan pakej yang umie pakai/ada masa tu. cantek gile ah!

Queen said...

puteri kure2 : i pun suka...santek kan....

Related Posts with Thumbnails