Monday, January 3, 2011

New year celebration

Tahun ni tak pergi mana2 pun.  Duduk di rumah sahaja..  Layan tgk bunga api dari tingkap bilik..  Memang jelas nampak yang The Curve punye...uptown punye....kalau kire2..  ade dekat 10 bunga api dari tempat berbeza....

Kat bawah rumah pun meriah dengan segala macam bunyi bahan letupan...

Semua girang menyambut tahun baru....

Tahun baru..azam baru..semangat baru...

Saya?  Percayalah..  masuk je time cuti..  Lagi2 kalau Yabang tak ada kat rumah..atau ada kawan2 datang berhoyeah2...atau berjalan ke mana2...sikit pun tak mabuk ok!...
Riang ceria gumbira..  Yabang ada je...  takpun melepek kat rumah tak kemana2..ada plak Yabang..memang siap la..mabuk gelombang asmara pun tiba..

tapi tak pe..  saya tau saya sedang menyediakan tubuh badan yang terbaik utk anak saya....ammiiiinnnn...

Selamat Tahun Baru 2011 semua...

more update after this..  =)
(insyaallah)

5 comments:

cikbedahlaser said...

new year kt kedai mamak.. nampak bunga api sikit2 je dr arah mana pon tak tau.. time tu baru balik dari stadium malawati..
serius aku tak terasa pon mood new year tu..

SYANI said...

Happy New Year jugak. Semoga kandungan & ibunya sihat sehingga waktu melahirkan. Jaga diri elok2.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..sy folo blog ini..kenal blog ini dr blog gadisbunga..nice blog wz nice info...

Yan said...

selamat tahun baru.. nak 2-3 hari sejak new year.. baru ni sempat ke sini

Unknown said...

selamat tahun baru...!!
semoga segala azam baru tercapai k tahun nih..:)
salam kenal dr papa mifz...

Related Posts with Thumbnails