Wednesday, December 29, 2010

Akhirnya si DIA datang kembali...

Siapa?..  Anonymous la kan...hehehe...

Lama dah anonymous tak datang blog ni tau..  Bosan gak..  takde ke org yang PENAKUT nak komen2 blog den nieyh...  Bukan ape..takut yang dikomen tu kene batang idung sendirik kan...hihi..

Ingat lagi entry pasal nama tu?...  ha..die komen kat situ la...
KLIK UTK LINK DIRECT

utk yang ingat entry tuh..ni nik tepek khas utk bacaan korang...tak payah bukak dah kan..


Saya senang je..terpulang pada pembaca blog ni nak kata apa kan..  Nak judge saya macam mana pun terpulang lah.  Kalau rasa dah kenal saya...nak judge saya pun terpulang lah..  Orang bebas berkata apa sahaja..  Siapa saya nak menutup mulut mereka.. 

Tapi saya rasa orang ni tak baca habis pun blog ni.  Die takde baca yang indah2..  die cuma baca YANG PEDASSSSS je....  maklumla...  blog readers kebanyakan yang otak dangkal gini suka baca gossip2..  yang panas2..yang pedas2..  Yang nipis2 suam....manja aw2 die menyampah nak baca....  kan..kan..i know ur taste....i very the berry bery know (baca dalam accent ostolia)....

Plak tu die kata saya asyik tak puas hati dgn orang..  Dalam entry tu yang saya nampak orang tak puas hati dengan saya adela,..  Saya tak puas hati dgn orang?..  Maybe die seorang MALAIKAT..yang sangat berpuas hati kalau ada orang tinggi suara dengan die sesuka hati...kott..hahhahhha...  funny gile..

Seyes..anon kali ni kelakar..  Macam dah no point nak bagi saya sakit hati..  Sangat kelakar..  Nampak sangat die tu ada something tak puas hati dengan saya...

btw thanks la pada anonymous ni kan...kerana memberikan saya idea utk berblog...ada gak idea saya nak 'kutuk-kutuk' orang....  nak keji2 orang..maklumla..itu kan 'faveret' saya.....

Kang kalau tulis yang hambar2..bukan ade orang nak baca..  at least naik rating blog ni sekejap..  =)

Mekasih sudi singgah blog biasa2 ni kan...n  Tulis pun yang biasa2 je.. 

Tapi saya tau..die tengah membaca semua entry saya YANG PEDASSSSS pedas tu...hihihi..  =)
Gigih nok membaca...  lepas satu2 kuar di dalam stats...  tgh gigih baca la tuh....  sambil geleng2 kepala.. 


Sabar tau baca entry saya...maklumla...pedas tak sepedas wartawan..cita2 dulu nak jadi wartawan..tapi tak dapek.....hahhahaha

Awak cita2 dulu nak jadi stalker ye?..  hihihi....





psssstt...k la..nak tido dah..  kawan2 sekalian..kalau ada apa2 yang rasa tak puas hati..direct je email dekat nik ..k...kita hidup tegur menegur...  Kalau rasa makan cili pedas sangat...jangan makan cili..kang jadi kera sumbang....  Kalau rasa blog ni PERASAN BAGUS...  awak lagi la perasan bagus..  =)  Pelik sebab awak rasa awak kenal saya nih takbagus sangat...  Kenal awak dengan saya ye?..saya pun nak kenal juga..  hihi..  =)

12 comments:

attyfir said...

salam nik..
bagi kty ..blog kepunyaan peribadi setiap org.,

mcm kty blog tu diari online kty .
apa rasa tak puasati,happy ,sedih

kty akan tulis kat blog..cuma lain org lain caranya..

jadik bila kty baca blog org , kty anggap tu hidup org tu..sekrgnya bila kita suarakan apa terrbuku..hati kita lega..

anggap apa yg ditulis , adalah apa yg dia ckp di dlm hati..

jadik apa salahnya pun..kalo tak suka takyah baca..itu je.

Yan said...

kontrol kontrol nik... jgn marah2... jgn berapi2 sangat.. nanti bergelombang2 yg 'satu' kt dalam tu..

ohya.. ape cite bby.. dah start checkup eh..

NeenaAnuar said...

biasa lah tu nik.. memang ade species yg jenis suke amik tahu hal kite yg emo2.. yg tak best tak best... tapi cuba kalau tang yg kite happy.. yg berbunga-bunga... yg bahagia2.. confirm dan2 depa buta... banyakkan bersabar yer..

Softtouch [Hanim] said...

sabar yer nik...anon kan...mmg sifat anon mmg mcm tu....

Lovely Bella said...

susah kalo org ade penyakit hasad dengki yang melantun2 nih.. aihh..

Anonymous said...

Nik,sabar je la berhadapan dengan orang begitu,penakut sebenarnya tu baling batu sembunyi tangan..pada saya blog tu milik peribadi kita sendiri mungkin lain orang lain cara penulisannya kan..yang penting kita hormati privacy orang lain :D

gadisBunga™ said...

aish...baby kat dalam tu nik...sabar ye. senyum...

pasal org, biasa la. kdg tu kite tak kacau dia pun dia nak kacau kita. pelik mmg pelik, tapi buat dek je ok.

Mimy Hamid said...

anon dtg bulan meroyan la tu....buat dek sudah..jgn allowed anon komen

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sabar Nik.

apa kata buat n3 panas lagi dan biarkan dia kepanasan !

hehe..


* yg penting jaga pregnancy tu baik2..

Ati Masrif said...

jgn risau hal2 camni ye nik
awak tu pregnant ok..ABAIKAN JER

i_sofia said...

abaikan je ...
blog adalah milik peribadi..punya suka la nak tulis apa pun kan.. :)

fazemy said...

Sebuk je mak anon tu nak dtg sini buat apa. Dia takut ko kutuk dia la tu. Anon..anon..

Related Posts with Thumbnails