Wednesday, March 30, 2011

Alamak...DIA baca ke blog saya?..habesla

Hari jumaat lepas (lama punye cerita.hahahha)...tetiba teringin nak makan cheese cake...  kebetulan yabang ke DBKL...  jadi sms kat dia...pesan belikan cheese cake utk saya..  =)

Tapi...macam biasela..die LUPA....die memang LUPA....yang saya ni..tengok je die masuk opis..buat muka teruja..bile tgk cuma ada file je yang die bawak..no cheese cake..terus rasa sayu je...
Buat muke seposen...tapi tuela...die tu kan pelupa...memang die lupe...die tgk saya pun takde perasaan..busy sangat..haih..

Ingatkan dah terkubur harapan nak makan cheese cake..tapi pujuk hati sendiri jela..
die lupe tu..tak sengaja..ape boleh buat..janji saya cukup makan pakai ok la...syukur banyak2.....tak baik demand2....

Pastu tak bleh tahan..last2 tanya jugak die...

"Yabang ade belikan cheese cake tak?"

mana lah tau die simpan dalam fridge terus ke kan..

"Ya Allah...yabang lupeeeeee"

terus monyok sikit....pastu senyum..sebab tak nak die rasa susah hati dan bersalah..die kan tgh banyak kije..

Petang tu die jemput opis mate dinner kat rumah..so saya balik dulu..masak segalak...  Masa die sampai...  saya tengah sibuk lagi kat dapur...masa nak hidang makan..angkat tudung saji..tadaaaa........sekotak besar cheese cake ko...memang sekian mekasey sungguh....hahhaa

terkejut sangat...ngeee...tak sangka..pandai gak laki aku ni buat suprise...  =)

Tapi tuela..orang lelaki kan...pastu tak romantik sangat plak tu...bukan 1 slice die beli..die beli sebiji....
haiyo..banyak woo...naseb baik ada tamu..memang rezeki tamu la kan..

niela cheese cake faveret saya..seb baik die ingat lagi..boston cheese cake dari bakers cottage....memang sedap..tak muak sangat...  =)
cuma decoration die lain sikitla..stoberi lebih banyok...  =)



Pastu sejak last week rasanya....saya duk sebut nak makan pizza...tapi sebab busy....duk la menangguh..tak makan pizza... Semalam dapat dah gaji...  Yabang terus bawak belanja makan pizza...sungguh2 plak tu die order... tak penah2 order dessert...kali ni makan pizza order dessert...order spaghetti...  Owh..masih teringat2 volcano cake tu...memang yummeh...

gambar2 kat bawah ni copy paste dari blog org lain...tihihihi..pemalas amik gambor


CHEESY POPS SET MENU (Ratings : 5/10)
credit to owner CLICK HERE




Pizza die sangat2 nipis dan rasanya size die macam terkecik sikit...memang tak cukup..nasib baik ada amik side order..kalau tak mesti lapar lagik o..... soup die pun kureng sikit hari tu..macam tak cukup rasa sikit..bread stick die pun rasanya kecik sikit..dan entahla..serba tak kene la..





SEAFOOD MARINARA (Ratings : 9/10)
credit to owner CLICK HERE



CHOCOLATE VOLCANO (Ratings : 8/10)
credit to owner CLICK HERE


Masa nak keluar dari Pizza Hut tu...banyak kali say thanks kat Yabang...sebab seingat saya la..lamaaaaa dah tak makan kat tempat2 gitu...paling kuat pun Uptown..lagi2 pulak saya masa awal2 preggy dulu tak boleh bau pizza....hohoohoohoho...Pastu teringat dulu..walaupun gaji yabang kecik je masa belum kawen tu...asal gaji ke..die dapat payment buat drawing ke...mesti die bawak saya tempat makan sedap2...seafood la..apela..  dulu sanggup kalau nak makan seafood sampai ke melaka sana..hukhukhuk...sekarang dah kurang....bukan sebab die tak sayang ke ape..tapi sibuk..pastu nak bahagikan masa dgn dua2 belah family....  =)

tak salahkan yabang..bagus jugak jarang2 je dpaat makan sedap gini....terasa nikmatnya..  =)

masa say thanks tu..yabang kuarkan ayat yang menyentuh hati saya...

"takde papela..lagipun yayang dah banyak kali cakap nak makan pizza...dari minggu lepas lagi....dah banyak kali cakap..kalau tak paham2 lagi...tak tau la kan.."

saya senyum je la...tapi dalam hati....

"die baca blog aku ke?...die kan busy gile..bile die baca?..mampus..dahla kutuk berkilo2..muahahhahhahahah"




So kepada Yabang :

Yayang tau Yabang busy..banyak keje..penat....  Takpe..  Yayang tau...  Sorry eh kalau Yayang ada emo2... And many thanks utk layanan yabang 2 3 hari ni..  Yayang tau Yabang cuba jadi yang terbaik... And u always be the best....Best partner i ever have...

Love you so much yabang....(betul ni..tak bohong...kalau marah pun marah sayang...ngeeeeeee)




ok2..dah2...benda dlaam kain..elok simpan je diam2..ngeee..yang penting kami bahagia..kalau org tgk kami and judge...takde pe boleh kami buat...yang penting kami tau...kami bahagia..  =)

senyum.........ngeeeeeee

7 comments:

Bitt (double IS) said...

akekekkekekeke...mesti la dia baca..hehe sebab dia tak de masa depan mata...wahh sangat lomantik..eh pizza pop perghh superbbb adehhh akekekkee

attyfir said...

rasanya mesti dia baca..

gadisBunga™ said...

busy cemana pun dia mesti baca punya!!!!

uncle gedek said...

Pakcik peminat cheese cake...

tapi makan sepotong je... sbb banyak2 muak!

chenta said...

bertuah akak dapat suami yg memahami..

cheese cake pun fav sy sis!nyummy!

hari tu ada member celebrate besday sy kt pizza..dpt la mkn pizza yg br tu..sedap sgt sampai tak larat nk habiskan..mungkin time akak mkn, tak berapa ok kot..

cikbedahlaser said...

so sweet... heheh boleh ku bayang kan.. sbb ko mcm aku n big Y cam sarip.. aku panggil.. manusia tasteless.. tak de perasaan.. hehehe

sblm die tukar keje ni.. hampir 2 thn lepas.. selalu ade masa nk g bercuti.. berjln..even die keje shift 12 jam...jmp jarang2 masa die keje.. tp lepas die tukar keje..setiap mlm ada.. tp sentiasa penat.. cuti byk benda nk buat.. dh 2 thn juga la x pergi bercuti..
rasa syukur sgt bile dpt spend masa sesama dgn die.. even mkn mlm.. uhuhuhuhu nk wat camne.. cri duit utk keluarga juga. kan..
btol la.. kena jd isteri yg memahami..

Softtouch [Hanim] said...

so sweet lah nik n yabang..suka akak bc tau...

Related Posts with Thumbnails