Friday, December 7, 2012

Pengunjung yang setia... bagaikan merpati..

Bukan mudah nak dapatkan walau satu pengunjung blog setia..

Perlukan masa yang sangat2 lama...
Perlukan kerajinan tahap dewa..
Perlukan penulisan tahap novelis terkenal.
Mesti sedap dibaca..

Kalau tak bog pasti sendu sahaja.

Lagi pulak kalau dah lama ditinggalkan begini.

Lagilah..dah lari semua..
Jenuh nak panggil kembali...

Teringat kata seorang hamba allah ni.

Alah..  blog die tu..  bukan famous pun..  Yang datang beri komen pun 2 3 orang ja..  Itupun orang yang sama.. Ewah.. tau ke die nak dapat orang yang sama tu jenuh tau..  Bukan mudah semudah 1 2 3..  Tengok pula blog dia..  eh..  update entry pun tiada.. Sukar barangkali..  Atau mungkin meludah kelangit tinggi sangat..  Tapi tetap akhirnya jatuh ke muka sendiri...

Oh pengkomen blog ku yang pernah tegar dahulu.....

Bagaikan merpati..
Mula2 nakpanggil jenuh nak kena bagi makan...
Jenuh nak pujuk2
Dah cantik je timing dan makanan..  Orang pun makin ramai
Tup2 tuannya sakit..
Sakitnya nama Malas...
Bila dah lama tak de orang bagi makan
Merpati pun terbang
Hilang..  tak datang2 dah.
Kena pujuk lagi..

Sebab itu kalau membeli barang di kedai (*%&%..  Dilayannya bagai raja
Walhal nak beli telur 3 biji
Dan Megi satu bungkus
Kalau tak dilayan
Buat donno..
Kedai megah macam mana pun
Lampu chandlier..
Ekon
Pasti pengunjung setianya itu tidak kembali...
Ruginya seribu kali...


Ha..  penat dah susun ayat ni..  kome2 sekalian..meh la datang blog say alagi..hehehehhehhehhehe (puitishhh tak ayat ku  =p)




~ok..fail sangatla buat ending~..

7 comments:

Qhaifa Nur said...

hr2 berblog..mesti nak singgah umah kengkawan...kuat sungguh kuasa blog ni he..he..

SYANI said...

Sokong cakap ko 100%. Bukan senang nak dapat pembaca blog yang setia..

Dee said...

kalau nik rajin BW..insyaallah mereka pasti datang kembali..don't worry ok..baru 2 kali pergi jgn cepat2 lak putus asa..hehehe..

gadisBunga™ said...

rasa macam diseru seruuuu ke sini.... :D

Queen said...

kak dee.. haha.. dulu selalu je jengah blog kak dee.. sampai la pc saya kene virus..langsung senyap seribu bahasa...

betul tu..kene selalu BW..

tak salahkan blogger lain..
sendiri malas..tak ada usaha.. siapalah mahu datang bertandang lagi..rumah pun penuh habuk..

lepas ni dah hias cantik2.. lai2 katong.. mari baca blog saya.. =p

cikbedahlaser said...

aku amik gmbr selalu.. dgn niat.. ini utk up d blog.. by end... THE END... ahahahahah

Ema Blog said...

okey. ema dah datang dah ni..

Related Posts with Thumbnails