Friday, December 21, 2012

Sekarang lengkap kuota masing2

Masa tarikh cantik 12.12.12 yg lepas..
Zahid melangsungkan pernikahannya dengan gadis pilihannya Lyn..

Yabang siap ambil cuti.. ya..  bersambung terus dengan cuti hornymoon kami  =p


Dari PD terus gerak ke Seremban.

Yabang kata nak meraikan hari bersejarah sahabat baiknya...
Walaupun dia tak bersama2 kami waktu hari bersejarah kami kerana ................
tapi siapalah saya nak berkata2.
Cuma ikutkan sahaja..
Bagi saya yang dah lepas tu biarlah berlalu
Jangan diungkit
Saya cuma seorang isteri
Yang pastinya berbahagia dengan apa yang suami saya bahagia.
Menggembirakan hati suami saya..itu yang utama.


Dulu inilah geng melepak bersama..
Sampai pukul 3 4 pagi
Sampailah peristiwa itu.
Kini ianya bertaut kembali
walaupun tak sama
mcm yg dulu
tapi ianya dah cukup bermakna buat yabang


eh..  dah mengarut dah ni.. tak mboh feeling2..
=p


jom layan gambar sekitar pernikahan mereka
(oh ya..zahid ni professional photographer..well known photographer..)
jadi saya disana cuma merakam kan gambar kami mak2 jemah ni je la  =p


upon arriving
snap by lil sufiyyah
budak tak takut berlari2 dengan stokin..  ummi yg risau...
hantaran from her to him
from him to her
ayah bai yang suke cium budak.. sufiyyah dah tau sangat dah tu yg muke gitu  =p
mak jemah

the peranten
sufiyyah ber cam whore
geram dengan ayah.  sampai begitu sekali mukenya
second after us
third after us
akhirnya smeua pun dah berkahwin..yeay!
hari dah malam..  masing2 pun berlemoih..termasuk la sufiyyah.. peranten je menten..  


Selesai makan semua..teman pengantin outdoor jap..
lepas tu bertolak pulang..

tamat  =p


(apesal rasa penamat ni mcm tergantung je..belasahla..haha)






4 comments:

Qhaifa Nur said...

moga hubungan silaturrahim berkekalan..

cantik hantaran mereka...

gadisBunga™ said...

nak cium sufiyyah jugak plis!!!

Ema Blog said...

selamat pengantin baru utk mempelai

Dee said...

moga persahabatan berkekalan hendaknya..suka duka tu biasa dalam persahabatan..moga merapatkan balik silaturrahim..

Related Posts with Thumbnails