Monday, May 26, 2014

Menang Give away.. baik dan buruk

Pagi senin
dah mengadap jamm di Tropicana --> BURUK


Pagi Senin
dapat tau dua projek yang submit last week dua2 masalah -------> BURUK
(penat je berkejar T_T)


Pagi senin..
ting tong
masuk wassap dari Zira kat depan.. katanya ada parcel


Berbalut cantik dalam kertas minyak kaler brown

Puas pikir
ape pulak ku beli ni
takde ingat beli sbb semua pembelian hold sebab nak dahulukan nak raya dan puasa ni

Bukak sikit
eh..  siap berbalut cantik ok...

pikir lagi..

siapa pulak yang pos ni
mula pikir..
tanya yabang "abang ehh yang bagi"

tapi yabang menafikan sekeras2nya

tapi kalau dia yang bagi mcm ni suprise..  mmg saya melompat kasi cium satu kali
hahaha
once in a lifetime la pendek katoooo



Saya bukak berhati2..
sambil pikir


Owwwhh..
baru ingat
saya menang Give away di bloghttp://fatihashuhaimy.blogspot.com/2014/05/mrs-farizal-ga-2014.html


http://desirequeen.blogspot.com/2014/05/mrs-farizal-ga-2014.html


hehehe.  suka2..

inilah hadiahnya



2 tupperware (mmg brand tupperware okeh..  bukan tipu wear)
kurma
dan sampul raya


alahai..  mmg suka betul la kan
ai dan tupperware ni mmg la sangat suka
senang nak tapau2 ni
ai kan mmg suka g mana2 bawak bekal
senang nak makan dah tentu bersih. sihat

thanks pada owner blog
bagi hadiah best ni.
kalau sendiri nak beli mmg tak la..  mahal kan brand tupperware ni.
setanding la dengan kualitinya kan




akhirnya...  mood teruk OK sebab dapat hadiah..  hohohoo


3 comments:

suezen said...

tupperware ok. best2...:P

Allene said...

lin pun pernah menang G.A.
memang best.. uhuhuh hadiah kecil pun teruja tau

El Janna said...

kita pun dah dpt kita punya warna oren! ^^

Related Posts with Thumbnails