Friday, May 30, 2014

Ujian buat hambaNYA yang dikasihi

Saya suka berkongsi dengan cik bila cik jadi seorang KAWAN.

Cara nasihat nya, cara cakap dan guraunya
Memang macam kawan sangat
kalau mak2 tu kurang sikit sebab tazkirahnya panjang sangat..  hahahha
Kalau kawna tu pendek tapi bermakna

walau apa pun
saya syukur sangat
sebab punya emak tempat saya mengadu
ada yang sentiasa concern dan bagi nasihat dan panduan
LoVE you CIK..


mari baca tazkirah cik =)

Selamat Hari Jumaat




Sesungguhnya Allah uji dan uji kerana Allah sayang pada kita
Dia nak kita rapat dengan dia, mengadu dengan dia
Bila kita rasa teraniaya, rasa sedih, rasa hopeless..
Bukan pada gangster kita berharap, bukan pada wang kita berharap, bukan pada sesiapa
Cuma Allah selayaknya
Kerana dia yang maha mengetahui
Langit dan bumi







Pssstt..  maaf..  saya delete setiap komen yang lain sebab bimbang timbulkan fitnah dan rekaan cerita oleh orang yang BUSUK HATINYA.  Cukuplah dngan tazkirah cik ye

5 comments:

Allene said...

kenapa plak ni nik... macam tak fhm je... T___T

uncle gedek said...

Thanks share....

aminnnn...

uncle gedek said...

Thanks share....

aminnnn...

suezen said...

Allah xkan duga kita lebih dr kemampuan...ingt itu je babe

Queen said...

xde pe allene.. nik cuma terasa dianiaya.. dgn hal motor.. gaji. byk lagilah. jd post status sedih dianiaya.. maka dapat nasihat di atas..

nik padam benda2 lain sbb org suka nak tacing lebih lepas tu buat cerita.. perasan sendiri la lebih kurang makan cili terasa pedas..

dulu dah pernah kena.. jadi buh siap2 jgn terasa.. giteww..

kan tetiba dah tercerita juga.. haihhhh

Related Posts with Thumbnails