Saturday, August 15, 2009

Hadiah birthday dzul..







Reveal dzul's birthday present..
since die nie suke sangat dgn perfume..nak beli mahal2 takde duit kan...beli la yang biasa2 jerkan..
Lagi pulak dapat yang lagi murah dari harga pasaran biasa... So memang berbaloi-baloi..hehhehe
Okeyla kan..sesuai dgn situasi mengumpul duit skang nieyh..ekonomi pun tak berapa elok...barang pun yang die memang kompem guna....
then aku dgn gewdiksnya turut membeli satu set warna putih utk aku...hihihihi...luv no 4 and no 8....

And also, ferrero roche, dan juga ais krim(dzul faveret nieyh).....



Pastu siang nyer plak kitorang gi dinner kat BBQ Chicken kat Jaya One... sangat best....
Jom layan picca

ini appetizer nyer..Crisspy Fries (RM3.80)...
kali nie a bit oily...tak taw la nape kan...but still yummy...
trust me, kalau u all makan kat BBQ Chicken branch nie..u all amat memerlukan appetizer sebab main course die sangatla lambat sanpai..huhuu



Amik picca dulu ye sayang...




Our drinks
Iced Lemon Tea ( RM 3.90)
Iced Coffe ( RM 6.50)
Ice Water ( RM1.00)
Seyes..mahal kery air die..tapi takkan kitorang nak makan takde air kan...Tapi Iced coffe die memang sedapla..tak pekat..tapi cukup umph!





dzul's meal
Minched Beef Steak (RM Free...hehhee...aku de kupon)
Sedap bagi aku la..tapi dzul kurang sikit sebab die masak half cook..yummy..i loved half cooked beef....yummy!






BBQ Jerk Chicken (RM15.90)
My Meal.....
Ini memang recommended....ini menu yang membuatkan aku teringat2 nak makan kat BBQ Chicken.....Rempah die terasa sampai ke tulang....
And aku cuma akan makan dekat BBQ Chicken Jaya One...reason? sebab tak ramai orang..walaupun servis die memang lambat kan..tapi memang puas hati...
Sebab meal die memang tak nampak macam Fast food...
Order bru prepare.... Lebih berkualiti dari Pizza Hut la kiranya.....



Pastu lepas dah makan kenyang semua...aku yang dah komplot sama staff and cheff/supervisor BBQ Chicken dah bikin satu suprise...
Kek utk dzul..hihi...punyerla org tu susah2 sorok2 bawak kek pergi table..dan2 jer. dzul nampak reflect kat cermin..masa aku tgh mengontrol keadaan, rileks jer dzul tegur..eh2..ade kek hari jadila....
ceh..habis suprise aku...tapi seyes aku cakap...BIG BOW to BBQ Chicken staff....jasamu dikenang....

Ini sesi makna kek kami....

Birthday Boy!



**Tengah berpikir camner nak potong kek nieyh...**




Ini lah bzday kek dis year..
Boston Cheese from Baker's Cottage..
(aku kan peminat Bakers Cottage-SS14....sebab kek nya sedap..lite and very nice)
sedap beb...erm...YUmmy!





Buat perangai budak2...hahahhaha
Tak kesahla sayang...
Tahun depan dah nak jadik bapak budak..kakakkakaka



Sedap beb...aku dapat dua stoberi...sebab dzul tak makan stoberi..
Tak tahan masam katanya..ceh..



Lepas tu kitorang gi tgk wayang..hehehehe......
Teka cerita apa kami tgk?




sape dapat teka aku nak bg hadiah.....
Teka cepat...
kikiki


CREDIT UNTUK BBQ CHICKEN JAYA ONE....Bakers Cottage.......erm...and ONE DROP PERFUME.....

Thanks to Feena yang susah payah....luv u la dear..muah!

No comments:

Related Posts with Thumbnails