Monday, August 24, 2009

Ramadhan hari ke-2

Masih di sepang...

sahur mak aku kejut..
makan lauk berbuka yanglebih semalam...
tak masak baru pun...
hahahaha

mak aku jer tambah nasi goreng..
sebab yang tu faveret bapak aku...

Pastu tgh hari tu mak aku masak asam pedas sama sambal bilis..


Dalam kul 2 aku dah balik sebab kene pergi Ampang..dah janji dgn kak yan..
Sebelum tu singgah kolej Ain hantar sambal bilis sama asam pedas.

Pastu pergi amik dzul, gi Ampang.

Pastu konon nak pergi pasar TTDI, jam plak...
cancel..pergi bazar ramadhan kat PJ Sek 17 kat opis aku tu.

Pastu beli tepung pelita, murtabak sama Popia basah.

Hantar Dzul pastu gegas2 balik umah

Masak nasik, masak sayur
NGap bersama2 Asam Pedas Mak aku...

Solat, Terawih, Pastu gi amik dzul sebab motor die kat umah aku

Balik..ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzz


No comments:

Related Posts with Thumbnails