Thursday, August 27, 2009

MoOd aku yang best ROSAK!!!!!!!!!!!

Aku mengenangkan aku puasa je..kalau tak, rasanya nak aje aku tempik dan carut-carut segala...

Sabar Nik sabar...
Bulan-bulan puasa nie kan...

Satu.............
tgn penuh nak buang sampah, dah la dah lambat

Dua..............
pagi-pagi tgh sibuk-sibuk nak pergi kerja ade pulak orang call

Tiga.............
Macam mana nak angkat call, tgn penuh dgn kunci, sampah, phone lagi

Empat.........
Kunci pulak jatuh

Lima............
masa kunci tu jatuh jugakla pintu lif terbukak

Enam...........
Tengah terkial-kial angkat kunci, dengan tgn yang penuh, sambil menjawab panggilan telefon.....org tu dua second je angkat terus letak....

Tujuh..........
Sampai kereta, alarm pulak buat hal....tekan-tekan tak dapat. Alahai froggy...nape la pagi2 nie ko buat hal....



huhuhuhu............memang menguji kesabaran aku...tapi tadi sebab bengang sangat, keluar jugakla carutan-carutan seperti B***, S**l, B**g**g, B***h, C*l**a dan sebagainya....

Hilang separuh pahala puasa aku....

PERHATIAN KEPADA ORANG YANG MENGGUNAKAN NOMBOR TELEFON 017-320****.....
DAH LA KO CALL ORANG PAGI-PAGI BUTA, ADAB TAKDE KE?
PASTU DAH CALL MAIN-MAIN PLAK, LETAK...APSAL!

Aku bukan jawab tengking2 tadi, aku siap bagi salam dan dengan suara yang lembut. Tapi agak2la... Aku tak kesah kalau die nak call, yela, maybe die dah memulakan urusan seharian dia. Dan kalau aku tak dapat layan pun, aku boleh cakap minta telefon balik nanti. Tapi bila aku dah angkat, yang ko lahanat boleh pergi letak apesal... Boleh pulak main call letak..call letak...ingat ni budak sekolah ke?!!!!

Pastu sebab rasa dah cool down, aku pun sampai je opis, perkara pertama, call die balik. Manalah tahu tak sengaja dia buat gitu kan...
Tak Angkat pulak....

Hopefully bukan cuctomer la sebab dah dua kali aku di call oleh customer pada waktu yang salah...huhuhuhu...stop it la cibai sayang



4 comments:

suezen said...

wahh..ilek nik....jgn marah2....take a deep breath

fazemy said...

Ish sabar sbaar Nik...huih baran betul ko nih. Dia call ko tiba2 bos dia lalu. Jd tak jd angkat ke. Ha pikir positif. Sian dia ko caci maki kat sini. Tah2 dia call tiba2 kredit hbs ke. Haaa...baik ko insaf. Kang kurang pahala puasa tu. Hehehehe. Dahla cheer up skit! Tghari dah ni..lapar...hehehe

Queen said...

@ suezen : thanks....pagi nie jer dah TUJOH kali i take a deep breath Jebat..hahahhahaha

@ kak emy : ala..jgn la...lapor terus..hahaha...bukan tak nak pikir positif..masalahnya saya col 2 kali manalah tahu tadi die tetiba busy kan...pastu suruh lagi dzul col..tapi die tak angkat....hish..memang menguji iman la kan...

yaya said...

wah marah betul neh....
ade hikmah la kot....

Related Posts with Thumbnails