Thursday, August 26, 2010

Kalau keturunan ko memang jahat...ko pun jahat.....Aku percaya!

Orang kata masa nak pilih isteri..Salah satu kriterianya adalah keturunannya..  Walapun sebenanrnya jahat atau baik diri kita ini adalah dari perwatakan individu, tapi keturunan tetap mainkan peranan...




Sebenarnya TUHAN lebih tahu.  Aku dah jumpe 2 3 orang yang keturunan dia memang teruk...  So dia pun ada iras2 teruk tu...ahahhahah


Motif tetiba cerita pasal keturunan?

Sebab semalam tengok cerita The Descent 2 sampai pukul 4 pagi..  Ini kes terlajak time tido..langsung tak boleh lelap...  Dan sekarang mengantuk mengalahkan labi2..huhu


The descen t tu kan keturunan...kalau akku salah betulkan...


PSSSTtttt..perenggan yang satu tu aku buang sebab tak nakorang salah anggap..  Maklumlah tgk nenong tahan mengantuk ni..memang merapik2 je cakap aku nieyh

7 comments:

A D I A said...

tapi baby ibarat kain putih, boleh dibentuk.

Queen said...

ADIA : actually for me is KITA ni sendiri nak membentuk sahsiah dia dan keyakinan diri dia..one day tetap dia perlu tahu kenapa nama dia tak berbintikan yabang.. One day takut saya yang gagal..gagal meletakkan maruah dia di tempatyang teratas.. Saya sendiri belum cukup kuat.. Tapi memangrasa baby tu sangat comel utk di adopt..

Dee said...

kalo belum bersedia..jgn adopt..

Queen said...

kak dee : yup..belumsedia...dan takde adopt..cuma yela..bile tgk baby comel..rasa nak amik je bela..kejam siot yang buuang tu.... jap2..entry ni sebenarnya pasal saya mengantuk sebab tgk cerita pasal the descent...keturunaaaann...ngerrii..bunuh2...aiyooo

cikbedahlaser said...

aku pernah gak fikir....
nak amik ank angkat je..
tp fikir2 kan bnd gini la..
mmg ada jugak yg baik...
tp kite tak taw masa akan dtg...
tkut kite yg x leh nk jd terbaik utk die jd yg terbaik...
ntah la nik...

aku rasa besar cabaran nye nk besar kn ank angkt ni..nak2 yg x taw taraf ni...btol x?

Unknown said...

mesti best citer tu sampai pagi awak tgk..

*pasal adopt tu rasanya istikharah jalan mencari jawapannya ^_^

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

camanalah rupa labi2 ngantuk eh ?

hehehe..


p/s : kRina rasa ofisnya proxy punya hallah..kRina tak boleh masuk langsung kat sini..kelabu asap jer yg kuar.. Bukan kat sini aje tapi ada dua-tiga-empat blog lagi..

kRina singgah malam ajelah jawabnya .. huhu..

Related Posts with Thumbnails