Monday, August 30, 2010

Muke cam pelakon siot.....wachaaaa

Masa anak buah saya yang kedua lahir (anak abang no.2 aku)...  Aku tengok muke dia memang sebijik sejebon macam pelakon cina sorang tu tau..puas aku try recall ape ke name dia entah..sampai skang aku tak tau..

Tapi lepas tengok CD Karate Kid kat rumah mama hari tuh..terus aku tepuk yabang + jerit kuat2 (owh..bayangkan la buat perangai cam cipan di rumah mentua..haish.hilang kesopanan dan keayuan okeh)...  Excited kot....  Nak tengok muke anak buah aku?...


Korang rasa2 muke dia macam sape?




























Dan inilah muke pelakon tu...


Ahahahha..bagi aku sama le...yela..maybe banyak ikut abang aku tang mata dia kan....abang aku kan muke cam cino..  Dulu kecik2 siap budak2 kat kawasan kejiranan tu ejek2 dia makan babi lagik..  Ahahaha..padan muke...



Tak kesahla kalau korang kata tak sama pun..tapi bagi aku sama...ahah...maybe sebab bapak die memang suke kungfoo...  pastu maybe mak dia terkenan kut...ahahaha...

Tapi Abdul Haq tetap comel..  Kecuali bile dia melalak tak mo kat orang lain..  Rasa nak campak je atas bumbung..haish..  Takpe Haq.  Jangan jadi macam Abang Zakwan dah..itu lagi mengada + Manja melampau..





Psssttt..satu hari aku nak jentik sikit tinge Zakwa time bapak dgn mak die takde....mengada macam anak raja....huh!

8 comments:

mrs.ecam said...

ha ah la...de iras...tp cumel la...hihihi eh aku pnah rs la de ank sdara manje cam ank raja...mmg rs nk ketil2 bdk tu time mk bpk die xdek...hekhekhek

Intan and The Boys said...

memang ada iras ok! hehe.

Yan said...

alaa tak kuar lak gambo artis yg ditepek tu.. sape ekk..

Dee said...

adalah iras sket2..

chenta said...

mata sepet!heheeh

Unknown said...

a'ah la ada iras ni..best besaq nanti hencem

Sriyana said...

hye queen
datang melawat ...thanks sbb sudi singgah di belog akak.
selamat berbuka hari ni

attyfir said...

salam nik..betul lah ade iras..dah besar mesti ensem

Related Posts with Thumbnails