Friday, December 17, 2010

Manusia ni pelik betul kan?

Seyes..  kadang2 saya tak paham dengan sesetengah orang...

kalau kita buat..die marah..kalau die buat..takpe kot...  Padahal umur dah lanjut..  Laki dah ada..  Mule2 pikir tu bengang jugak.. Tapi nak buat macam mana...

Yang paling kelakar berjangkit2 orang lain pun kene jugak..  Pelik kan?

Bayangkan..  Hanya sebab die menyampah kat saya..  Which is say apun tak tau la apesal die menyampah sangat kat saya kan.....  Dah orang lain pun tak boleh nak ajar saya..  takboleh nak rapat dengan saya..  Hanya sebab dia?

kelakar kan?

Nak kata budak kecik..die dah tua...  Lagi tua dari saya..  Tapi otak sempit...

Lately saya baru tau..  Die siap tacing2 saya baik dengan sorang akak ni..  Dah kesian akak ni terima tempias..  Duk Jaki dengan saya..

(ok...sampai line ni say adah delete 3 perenggan sbab malas kang ada orang tacing....ha..sape nak jawab kan)...


Saya tak paham kenapa ada orang yang macam ni..  Yang jenis..ko buat boleh..orang lain buat tak boleh...dunia dia macam kecik sangat...  Entahla..  Saya confused sangat2...

Mungkin saya ni kot allien..  Orang lain tu manusia..  Tak tau la saya kan...




Manusia ni kalau buat salah Tuhan tunjukkan....  balas depan2 je..  Tapi tuela..dah tunjuk pun belum tentu die paham kot..

6 comments:

MaZNi PutERi said...

saya pun menghadapi orang macam tu. kalau kita buat, dari jauh dah menjerit-jerit. nak memalukan kita la kononnya. dia buat boleh pulak.

Sabar... sabar...

Intan and The Boys said...

isk..tu jaki namanya.

cikbedahlaser said...

uhuhuhu
klu aku lak masalah aku hadapi..
aku bermasalah dgn sorg.. pastu org2 tepi die pon nk bermasalah gak dgn aku.. lg over lak dr org yg bermasalah tu... siap blok2 aku lg.. org yg bermasalah dgn aku tu x de lak blok aku...
masalah tol

Softtouch [Hanim] said...

sabar jelah nik...mmg pelik org tu..nak kata budak, dah tua dah...isk isk isk

Dee said...

kat mana2 pun ada..sabar jelah..

Yan said...

tetibe tingat lak ofismate dulu..

tak tau apesal dia tak suke kat kite.. siap dia bitau kt orang len yg dia tak suke kat kite.. dahtu aku suke sangt ke kt ko??
pastu jenis bermuka2 lak tuh.. depan kite baik.. belakang kite kutuk2.. lg menyakitkn ati..

Related Posts with Thumbnails