Tuesday, May 20, 2014

Bloglist

Sekadar memenuhi jemputan seorang blogger

Sesiapa yang rasa nak join..  boleh lah ke blog El Janna http://bbyuya.blogspot.com


katanya banyak la kelebihan kalau blog ada dalam bloglist orang.
Me is tak tau
yang me tau.. mmg ada la dapat trafik walaupun tak banyak tapi tak la sampai dapat income beria.  dua tiga posen tu adalah sebab blog tak update pun.
Visitor dari blog Neena antara yang terbanyak.
So maybe yelah kot yang dikata..
hahaha


I wont tag any of my blogger friends.
For me.  sape nak buh link saya dalam bloglist silakan..
Saya amat berbesar hati..
Bagi saya mereka ikhlas mengikuti perkembangan saya (walaupun update blog sehado2 je)
Bagi saya mereka datang dengan ikhlas walaupun tak tinggalkan sebarang jejak

Jadi saya join ni sebagai tanda ikhlas pada El Janna..
 yang berminat nak follow blog El Janna...  silakan  =)
Boleh tambah kenalan di alam maya
mana tahu besok2 jadi rapat  =)
Hye El Janna (sambil wave tangan tinggi2..heheheheh)



1 comment:

suezen said...

ouh hi el janna:)...hehe

Related Posts with Thumbnails