Friday, May 8, 2009

Happy Mothers Day!


Selamat Hari Ibu saya ucapkan untuk seluruh ibu-ibu di dunia. Saya juga tidak sabar bergelar seorang ibu. Dimana saya punya zuriat dari kasih sayang saya dan suami untuk saya sayang hingga keakhirnya.

Saya sayang ibu saya. Bagi saya, dialah ibu yang terbaik. Walau banyak kali saya melawan dia, membenci dia... Tapi dia lebih banyak menyayangi saya. Setiap kali saya ditimpa kesedihan, dia hadir menghulurkan bantuan. Cuma dia tidak menzahirkannya seperti ibu2 lain. Dia sangat istimewa.

Saya sayang ibu saya.....

Award ini untuk semua ibu2 di seluruh dunia....

3 comments:

Anonymous said...

saya pun sayang kt ibu saya tp tak lupe kt insan yg bakal jd ibu kepada anak2 saya, saya pun sayang kt die

pencinta_wanita said...

anonymous tu sya la

Queen said...

thanks enche pencinta_wanita...hehhehehe...

Related Posts with Thumbnails