Monday, May 25, 2009

Mimpi yang tak best...

Last 3 days..(erm..yela kot..lupe dah..)...

Dah beberapa malam suhu panas. Kipas angin tu dah macam takbefungsi. Sangat panas. Kalau tido mesti berpeluh2. Tapi usually aku tido mati tanpa mimpi.... But this time aku mimpi something yang tak best.

Erm..jangan tanya keseluruhan cerita..aku tak ingat...hohoho..mimpi tu kan macam cantuman beribu2 gambar.....hurm... tapi kisahnya tu yang tak best..

Aku nie..dari tadi tak best,...tak best..citer tak jugak..heheheh


Aku mimpi, cincin tunang aku ade kat lantai..kene minyak petrol dan terbakar. then bila aku angkat cincin t, semua batu permata yang terletak kat cincin tu patah dan tercaut. Macam terbakar, hangus dan hilang gitu... Yang tinggal hanya kerangka emas sahaja. erm...
ada sesiapa nak tolong tafsirkan mimpi nieyh?

Sangat takot...mintaklah tuhan jauhkan benda2 buruk dari aku. Sayang dzul sangat2..but masa tu sentiasa berlalu dgn pantas. Kita tak tau sampai bila hubungan nie akan bertahan.... Dengan situasi sekarang nie..rasa segalanya goyah.. adakah dia akan tingalkan aku selepas menghadapi dugaan yang berat nie?....

Aku takuttttt.....


No comments:

Related Posts with Thumbnails