Wednesday, May 13, 2009

Hidup lebih Aman Damai....

Remember all my last post about the "pedas2" thing?..
Sekarang dah tiada.. Senyap sunyi dan sepi. Kenapa? Sebab 'dia' kene berkelakuan baik sepanjang masa....her scandal is here. Hahahaha...sorry lah bro, i know you change a lot. You are better now!..Congratz...

Masih dengan rasa bersyukur...kerana tanpa dia hidup ku lebih aman damai dan tenteram. Aku dan dzul makin bahagia. Our love stronger than ever.

Last night I make final decision. Untuk men'delete' nya dari YM list. Before this masih teragak2 untuk berbuat demikian. Yelah, nanti adelah lagi satu point dia untuk kononnya melihatkan aku jahat (sedangkan dia yang rasa aku nie jahat, die yang add aku..so then dah tak suka delete jela kan..but i know she won't..aku tau dia takkan happy selagi tak tgk maruah org lain menyembah kaki busuk nye tu...tapi aku takkan jadi begitu..selagi namaku NIK HAKIMAH.....). Cara kau yang keji takkan ke mana2....buat cerita pasal org, hasut org sana sini.

Tapi semalam entah kenapa, mungkin sebab dua tiga hari ini aku rasa sangat baik dengan ketiadaannya. Jadi aku dah delete. Senang jer.. Aku tahu nanti dia akan kata aku lari lah..apelah... Tapi bagi aku senang jer.. Aku masih di sini. Di rumah lama. Tak lama nanti aku sudah di rumah mentua ku.. Dia juga tahu dimana...Jadi aku tidak lari. Malah lama jugak aku tunggu dia tanya kedudukan sebenar. tapi dia tidak. Dia terus dgn omongan kosongnya.. masih lagi dgn isu scandal (dah tak relevan, tapi sebab nampak die suka bebenor guna isu skandal tu, aku lagi suka lah nak menyakat....aku tak kesah ko nak berskandal la....tak heran pun..itu hal peribadi, tapi kalau dah libatkan kwn2, agak2la...itu jer....BODOH!), masih dgn perangai lama meng'create' group. Masih dgn perangai lama yang menjengkelkan kawan2. Tau ape yang membuatkan keadaan jadi macam nie? Sebab perangai kau yang bermuka2, perangai kau yang menghasut dan perangai kau yang menjatuhkan org lain.... Kau bukan melindungi diri kau..tapi kau gunakan point org lain untuk menampakkan kau innocent dan kau mangsa keadaan. Then bile org dah kesian kau hasut cukup2. Perangai macam BABI! Dan sekarang lebih best..guna kan hal peribadi orang untuk hentam gila2.
Nak tau dia guna ape? meh aku bagitau..aku tak salah jadi aku tak perlu la nak takut..

She said
"apa?kena tangkap?tangkap basah ke tangkap kering?ups"
.....then die boleh kata....
"takut la tu sebab aku dah tau rahsia kau..."

(Ko skang or lepas nie mesti cakap," eh, perasanlah....sape suruh ko perasan.." aku dah tau dah..aku simpan bukti2nya..setiap kali aku tukar status...ko pun tukar jugak...tak sampai berapa minit...and keep changing selari dgn pertukaran post aku...)

Kawan2 sekalian, boleh check dgn JAIS, nama kami tiada dalam senarai tangkapan. Kene ketuk?semua rumah kene ketuk...orang nak masuk ketuk pintu dulu...bukan macam ko, masuk rumah tak ketuk pintu, tau2 nak marah2 org...konon best sangat la tue....ko dapat maklumat dah salah lah..So tak payah rasa macam hebat sangat. Sebab aku tak heran. Dan ade haritu ade die kata aku sakit hati sebab die gunakan isu yang konon hebat gile nie.... Hey Sengal, aku tak heran..ulang balik..aku tak heran...tak terusik pun....tak marah pun..dalam hati aku...

"kesian budak bangang nie...takde angin, takde ribut tiba2 guna isu yang ntah hape2 nie..."

malah aku tak sakit hatipun sebab aku tak salah..nak sakit hati buat ape..nampak sangat ko dah terhabis point tanpa ko sedar..sampaikan gunakan point itu itu buat org sakit hati...hahahaha...kesian ko...dah la bangang...lagi buat perangai H1N1..hahaha..lawak macam sial..

Dan aku pelik kenapa ko heran sangat isu skandal tu...bukan mengata kau depan2 pun...Lupe nak tanya, ape yang ko takutkan dgn perkataan skandal tu?Skandal 'one night stand' ke atau skandal kwn2 LAMA..? Apsal? BF ko dah tau pasal ko dan skandal ko?...erm..lepas nie mungkin dah tak bleh gelar gitu..sebab dia berterus terang dgn awek die...ko plak main sembunyi2...sampai sudah..bak kata orang..kantoi busuk...DGN AWEK DIE PLAK TU...aku tak campur...hahahaha....jgn risau..aku takkan gi cakap kat BF kau..sebab aku bukannya jenis buat group...or nak pulaukan ko....dan yang penting sekali AKU BUKAN MACAM KO...aku nie kan ustazah celup yang hebat. So gaya mesti ada ok...hahahahah


Entahlah..aku bukan kawan kau, dan aku bukan dikalangan kalian. Tapi yang peliknya aku masih tahu..mesti kebusukan kau tu dah tersangat busuk sampai aku yang duk jauh dari korang nie pun dapat bau....

Oh lagi satu...jangan cuba nak meng 'eksploitasikan' n3 ini....Aku dah atur langkah untuk tunjukkan betapa BODOH nya kau! Sila refer akta komunikasi la BODOH!..atau aku hantarkan lawyer untuk terangkan akta tu kat ko..

2 comments:

Signorina Syima said...

luahan perasaan... orang (public mmg suka benda kontroversi macam ni..

lantak la orang lain nak terjemahkan...

"kau gunakan point org lain untuk menampakkan kau innocent dan kau mangsa keadaan. Then bile org dah kesian kau hasut cukup2. Perangai macam BABI! Dan sekarang lebih best..guna kan hal peribadi orang untuk hentam gila2."

manusia hanjeng macam ini akan sentiasa ada...

Queen said...

betul syima....bengong org2 gini...
tapi tulah.."kwn2' die duk melayan jer perangai die..sebab tu naik lemak...

hanjeng2 nie memang patut mampus jer...hehehe...kita seropa kan?

Related Posts with Thumbnails