Tuesday, October 18, 2011

kami tidak sehaluan

bab apa?..bab makan la..

saya suka sup2..kukus2...salad2..  rebus2...  suke betul.. ulam2..bakar2....fuuhh..ada plak tempoyak ke..budu ke..  memang syahdu je makan tu..
nasi panas dengan ikan bakar tawr cecah budu..maknan dgnulam raja..pergghh..sedap gile...

tappiii..

yabang suka sambal2..kari2..  hari2 sambal..sambal..sambal..sambal..

sejak kahwen...memang most of masakan saya adlaah sambal.. 

pastu takde geng makan ulam..takde geng makan ikan bakar tawar..

nie dah sebulan adik saya duk umah..akhirnya saya dpaat menikmati makanan kegemaran saya..

ya....kami mmg kurang sebulu bab makan..
tapi lately saya rasa saya makin mengikut cara yabang makan.....sambal..sambal..sambal..
ooo..not healthy...



bfast pagi ni ...bubur nasi + sup ayam...peerrgghh..mabeles!

7 comments:

cheqna said...

cheqna pun macam nik..
sedapnya..

OgysiJemariSeni said...

Yabang bole geng ngan akak la... Hantu sambal.. Nak plak kalau dpat sambal ikan bilis cili api tak pandang lauk lain lagi dah.

Bapak said...

Bapak pula x suka belacan, Orang Rumah Bapak x suka petai. Jadi untuk keadilan, dari mula2 kawin kami telah buat keputusan belacan dan petai xleh bawa masuk umah walaupun Bapak peminat petai, ORB x selera makan tanpa sambal belacan..heheh...

dd dudu said...

hahaha kelakaa nik

Mimy Hamid said...

bab makan kami pun tak sehaluan laki bini...si somi asik nak makan pedas dan kampung jek...binik italy sikit suka western...

atty's said...

lebih kurang gak kty ngn along..
along sambal2.kty lak suka ulam2 bakar2..sup..tomyam2..

Dee said...

itulah namanya give n take nik..k dee lak hari2 sambal pun xpe..hehehe..

Related Posts with Thumbnails