Wednesday, November 9, 2011

short update

ayah dah semakin stabil..

ayah dah operate..operate tulang belakang... nasib baik dapat cepat sebelum saraf ayah lebih banyak yang rosak..sekarang kene jalani fisioterapi..masih tak dapat rasa untuk buang air..masihtak dapat rasa utk berdiri..

terima kasih buat semua yang mendoakan

kereta 'kemalangan' lagi..haritu kucing..  ni akibat org yang selfish..
terpaksa double park sbb kekurangan parking..tapi nampaknya orang terlalu selfish untuk prihatin tentang kereta orang lain..  asal dapat keluar kereta dia je.kereta kita ditolak sampai berlanggar dengan kereta lain yg parking..sampai 'mem'block'' k\laluan kenderaan... agak terkejut tengok keadaan kereta pagi tadi....kereta agak teruk kondisi..  tapi saya cuba untuk menerima dengan hati terbuka..cuba untuk redha dengan ketentuanNYA..  DIA lebih mengetahui segala-galanya..

saya kene jangkitan kuman di mata pada hari anniversary..  mata putih bengkak sampai mata hitam tenggelam..dan menutupi sebahgian mata hitam.. kemudian disusuli pula dengan sakit perut..mungkin gastric...  cuti berlalu begitu sahaja...  terpaksa ambil cuti tambahan satu hari..

leher sufiyyah getting better..  masa pergi jumpa doktor utk sakit saya..tanya sekali leher sufiyyah...  dapat ubat sapu..HYDROCOT...  sekali apply terus nampak kesan..  cuma ruam susu dia doktor suruh biarkan baik sndiri...

Sufiyyah dah pandai merengek..  agak stress kalau tak layan rengekan dia.. sebab mesti kene tendang2...  alahai anak dara manja ummi..  jangan nakal2 sayang...

sekarang nak siapkan kerja yang dapat pagi..petang dah kene submit,,..stress sikit..  =p



ok...tu je update....  oh ya...henpon pulak hari ni takde bateri.. charger lupa bawak.. sekian....








6 comments:

cheqna said...

sabar jela ye dear =)

Bapak said...

semoga Nik sekeluarga tenang menghadapi semua dugaan yang menimpa ini...

cikbedahlaser said...

ya allah... besar btol dugaan nye.. tak pe.. org kata.. allah syg org yg sabar.. allah syg org yg DIA duga tu.. lain org lain dugaan..

smoga ade hikmah d sebalik kejadian.. ne tau nti menang keta dr petronas ke esso ke kan.. hehe

MamaEma said...

besar sungguh dugaan ini..semuga tabah menghadapi

gedek! said...

dugaan yang buat kita matang....

Dee said...

what a bad day..

Related Posts with Thumbnails