Tuesday, July 7, 2009

Aku ada blog baru...

wakakakaka
aku memang banyak blog...
dulu ade buat satu blog baru..
QueenDeco..

Pastu dah tak nak guna blog tu sebab tiba2 rasa tak best..
lagipun sekarang aku dah ade company berdaftar dengan SSM dengan nama
QUINY BRIDAL


ini banner aku.......santek tak?



kenapa Quiny?
Sebab orang SSM tu cakap, nama QUEEN dan KING adalah nama kawalan. Jadi tak boleh..masa tu tak payah cakap la..aku dah meraung2 merayu2...tapi tetap tak dibenarkan..dengan muka sebek dan terkocoh2 aku tukar nama tu jadi Quiny....at least nama tu ada maksud dan bunyinya lebih kurang...hahahaha...ingat buah kuini yang menyengat tu..ingatla butik aku....hahahahaha

sekarang aku nak consentrate buat bridal boutique sahaja. Sambil menjual cookies. Sebab sekarang aku nak buat satu trend baru. Cookies almond london sebagai door gift...huhuhuuu...mewah beb...

Pastu weekend nie ada photoshoot untu butik aku...tak sabar rasanya.
Maybe dalam end of this year aku tempah lagi satu baju kebaya labuh leret2 style queen gitew.
Sekarang dalam proses...mahal wooo

So, pada semua rakan2...silalah dan TOLONG lah support saya yang baru bertatih ini...
semoga saya berjaya dapat customer......haritu dah ada sorang...diepun puji veil saya murah sangat..hehehehe...hopefully adela lagi...

http://quinybridal.blogspot.com


3 comments:

Raja Feena said...

i akan support u sampai bile2 beb
all d best!smoge kite sam2 saksezzz in our biss..ingat makeup..ingat i yer..lalalalla~

Queen said...

yes..betol2..

suezen said...

hehehe..smoga berjaya:)

Related Posts with Thumbnails