Wednesday, July 8, 2009

Happy Tuesday become Gloomy Wednesday....

Semalam balik kije dzul mengadu takde selera makan. Aku cakap balik makan rumah mama la. Mesti dia akan berselera tengok mama die masak sedap2 (walaupun kadang tu sambal bilis jer..).
Aku pun takde selera jugak. Ingat balik tu nak masak bubur nasi jer... Teringat ada lebih dada ayam kat rumah.

Pastu keluar jer opis sambil pening2 lalat, nampak plak pasar malam (just depan opis je kan..)...Alamak, dah terbau2 msakan kat sana..tapi still tak tau nak makan ape..Takde selera.
Dzul pun sama. Aku cakap la kat dzul takde selera dan macam malas sikit nak masak sebab ade pasar malam(pemalas betul aku nie..)....

So kitorang decide dua2 pun beli jer kat pasar malam. Mula2 ingat nak beli nasi goreng ker...Meehun ker..
Pastu dah sampai situ tak mo pulak.... Then dzul da start buat perangai...ajak balik..takmo jalan sampai hujung..aku buat tak tau..aku jalan jer....wakakakaka.....
Pastu dari satu gerai ke satu gerai..satu hape pun tak berkenan....Sampai la kat satu gerai..Ade nasi dagang, nasi kerabu. Tanya dzul baru dia macam berminat.
Aku beli nasi kerabu, dzul nasi dagang lauk ayam gulai.....erm..yummy..

Pastu sempat lagi singgah belimuratabak daging 2, sama tau foo fah...

Balik, makan, pergh..perut nak meletup beb..habis usaha aku seminggu utk flatkan balik tummy. Terus semalam kembung macam pregnant 5 bulan..huhuhu....
Nasi kerabu dia banyak..pastu makan murtabak sekeping sorang..Lagi aku tambah makan tau foo fah...hurm...kitorang makan dgn banyak.
Dan semalam hari yang sangat happy...manja2 dgn dzul gitew..hehehehehe.....

Pastu pagi tadi dah jadi tak best...mata berat macam ade batu.
Pastu pagi tadi phone buat hal, Dzul call pastu letak. Call pastu letak. Aku dah tentulah sangat busy masa tu nak pakai baju. Nak siap gi keje..Time dah kul 9...huhuhuu
Apa lagi..masa die call yang last tu, aku tertinggi suara la...
TER key..tak sengaja...masa tu plak phone dah okey...Dzul merajuk kecik hati..die kata tak payahla tengking2....
huhuhuu....aku rasa sangat bersalah..sekarang aku msg die pun die tak reply..maybe mood die telah dirosakkan oleh aku...

Huhu...sorry abang, sayang tak sengaja.....
Sorry eh...nanti mlm sayang belanja makan ice cream eh.....


No comments:

Related Posts with Thumbnails