Tuesday, July 14, 2009

Quinybridal photoshoot......







Last saturday buat photoshoot untuk my boutique... sangat penat okey...
rasa macam melayang2 jer..

Pagi2 bangun masukkan semua aksesori dan baju dalam kereta. breakfast jap...basuh baju yang dah menimbun. Pukul 12 bertolak kerumah Kak Hana. Nak ambik dia and anak die Fatin. Fatin is one of the model dat day. Sampai rumah kak hana dalam pukul 1. Kak hana baru nak mandi..huhuhuhuu....ini miss communication between Dzul and kak hana lah nie..adoyai...
sepatutnya aku dah agak...Dzul selalu gitu..huhuhu....but alhamdulillah....sampai jugak ke sana...takpela..learn from mistake right...salah aku jugak..patutnya pagi2 tu aku kene call semua utk reconfirm...takpe2...aku kene la memperbaiki mutu dan keunggulan aku lepas nieyh...hahahaha

Kul 2 lebih gitu sampai sana. Settle dgn pak guard jap..pastu naik tingkat 13... Kitorang tumpang rumah Feena nyer sis..Sheeda.....nak shoot dekat pool jer rasanya.....Sian amin sama Faizal dah tunggu lama....

Masa tu Feena dah siap makeupkan 2 org model...Alin sama Norgee...duduk jap..pastu terus siap2kan diorang...
Kelam kabut jugakla becoz takde pengalaman uruskan sampai 5 model..hahahahha...
And yang kelakarntya..Faizal yang sepatutnya jadi kitorang nyer photographer terpaksa menerjunkan diri ke arena modelling..wakakakakak...kitorang takde model lelaki...
hahaha...nasib baikla die memang sporting habes....
Thanks Faizal..ko memang CAYALAH!!!!

Pastu start shooting kat Pool....
mula2 tak tau ape nak buat..bile dah start dua tiga shoot...wallawei masing2....posing habis beb....
Memang aku salute pada semua yang terlibat...Semua boleh GANG...hahaha...memang sempoi.takde berkira2..siap offer lagi for next time.....

Of course la...dah dapat yang gini best kan..takkan nak yang lain plak kan..hahahahaha
Member2 semua...santek2 plak....aduyai...terasa kerdil diriku ini...

Daripada
Amin (walaupun bos KITAS..arkitek..tapi low profile...sempoi..i like!),
Kak Hana (ibu dan PA yang bagus..uruskan Fatin from begining to the end....yelah aku tak menang tgn hiaskan 5 model beb....)
Fiena ( yang menjadikan semua model2 gojes....pastu lagi tolong aku pakaikan depa2....huhuhu...thanks FEEN....ko lah segalanya untuk ku..........credit utk u)
Faizal (yang sempoi giler babeng, sanggup terjun ke dunia modelling utk aku...CREDIT utk ko faizal....i owe u..)
Fatin, Norgee, Alin, Sheeda ( korang semua santek2 sampai aku mabuk nak pilih gambar..semua satek2..camno nieyh.....)
Kuzal (our tour guide...hahahaha..sian ko dari awal jadi tukang tunjuk jalan..hhahahahaha...sempoi..)
And last but not least..
My beloved Dzul...without u i'm nothing....(dielah yang tolong susun barang..make everything manageble.... luv u darling...


Makeup feena plak memang santek2....
jeles jap..wakakakakaka
walaupun shoot tengahari...time matahari terik gila babeng....
Tapi seyes aku cakap..makeup feena makin cantik..tak berminyak pun muka budak2 somel itu....
check her link at Quinybridal blog




Thanks tau!...
Jasa korang semua sampai mati pun belum tentu terbalas.....nanti lain kali ade photoshoot akan
kasik gegar semua...


VISIT OUR ONLINE BOUTIQUE GALLERY!

QUINY BRIDAL AND DECORATION CENTRE








2 comments:

fazemy said...

Wahh bestnya. pasni kena ambik akak plka jd model Queen. Unt baju plus size. haha.

Queen said...

hahaha..wat masa nie belum lagi....habiskan kerja upload gmbr2 nie dulu...

Related Posts with Thumbnails