Wednesday, July 22, 2009

I MISS MY PANTS.............................

Ingat lagi tak n3 aku before this? Ala..pasal missing pants tu la (click here). Aku sangat tensen sebab pants aku tu masih tak jumpe.

Last week kot dzul tegur..dah lama tak namapak aku pakai baju belang2 coklat tu....
Pastu pagi tadi blur jap tak tau nak pakai baju apa.... Tgk baju kemeja biru aku..nak pakai baju nielah...
Pastu cari2 seluar tak jumpe..... ya..itulah my missing pants!!!!!


Syees...geram tahap babun.... Kalaus ape2 yang berkenaan, atau yang ade link2 dengan yang berkenaan membaca n3 ini..sila PULANGKAN seluar saya!!!!

Aku bukan badan kebajikan yang membantu golongan kaya raya dan stock berlagak giler!!!..
Gile keji..dah pakai seluar org pastu ko mengharapkan ape? Mengaharapkan orang mengadap muke Vavi(aku tiru syima..eekekekeke...syima..halalkan perkataan ko nie eh..) ko tu?

Aku bengang sangat...kalau die rasa muke die tu berhidung H1N1 dan malu giler nak jumpe aku yang berdaulat nieyh...at least sila lah letakkan di rumah Dzul....

Ini adab sopan tak dak.. Tau pakai..tak tau pulang....

Memang VAVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nie last aku mintak...... kalau by end of ths week seluar tu masih tidak di pulangkan.....

DUNIA AKHIRAT AKU TAK HALAL KAN!!!

5 comments:

suezen said...

ahhhh.....jgn marah yer....huhuh...

Queen said...

tak marah suezen...tapi sangat bengang la kan....dah pinjam pastu tak nak pulang...
memangla..die ade pass seluar tu kat pakwe die..tapi sampai sekarang tak sampai kat tgn kita....
pastu buat senyap jer...

takde rasa tanggung jawab dan amanah...
VAVI memang begitu

Raja Feena said...

tah2 pakwe dia pakai
tak senonoh betul perangai
haih~

yaya said...

wow, marah betul neh...
yang hambik tu pun, pulangkanlah..... haih satu gak!

Queen said...

memang marah sangat yaya, saya nie kalau kaya boleh beli selipar crocs macam die..laptop apple macam die..seluar levis macam die..takpela gak....

saya nie org susah..sob sob sob...baju pun orang bagi sedekah. lagi die nak amik sleuar saya..kesian kan....
huuhuuhuhuhuu
(apesal aku emosi plak nieyh..heheheheh)

Related Posts with Thumbnails