Thursday, September 15, 2011

di saat harga barang dan servis di malaysia semakin naik..ada sesuatu yg turun

berat badan saya turun...

sebelum preggy = 47kg
last timbang before bersalin = 61.4kg (kalau tak salah la..berat lagi rasanya)

total kenaikan = 14.4kg


selepas bersalin + berpantang = 49kg

selepas menamatkan cuti bersalin 60hari + raya makan2 banyak2 = 45kg...

total penurunan = 16.4 kg..


seluar size 28 yang saya sarung ngam2 waktu hampir2 habis berpantang dulu..sekarang dah longgar melondeh2...


hoyeaahh....

yabang cakap tak nak saya gemuk2...

alasannya

kang kene tukar baju semua satu almari becoz xmuat....banyak keluar duit...cisssss........  kedekot!!!!!!....  padahal masa saya preggy mana ada beli baju pun..  beli seluar je 2 helai...  huh...



pssttt..belum berani cuba pakai skinny jeans saya...  biarlah saya dgn mood happy ni dulu..

10 comments:

A D I A said...

wow tahniah! leh sarung kebaya balik la lepas ni.

NM02 said...

cayalah!

Unknown said...

Chaiyokk chomelnya Suffiyah!!!

cheqna said...

jeles sehhhh

matahati-aishahazhar said...

turun banyak tu nick.. kalau akak haruslah meloncat jauh

SYANI said...

Banyaknya turun nik... Ni mesti pantang gile2 kan??

Qhaifa Nur said...

salam ziarah

senangnya nak turun, ni mesti kawal makan gila-gila

dah follow jom follow back

mrs.ecam said...

bdn snang trn ek...bestnyerrrrr hoyeh2

uncle gedek said...

Persoalan nya...

Yabang tu dah turon ke tak...?

cikbedahlaser said...

45?? uhuhuhuh nak jugakkkk ... uhuhuhuh something hapen yg buat aku rasa.. aku btol2 perlukan 45.. wawawawa

Related Posts with Thumbnails