Monday, September 5, 2011

Busy Hot Mama

sekarang ni memang jarang ada masa nak beronline...

Nak berbisnes pun rasa tak dan

Ni pun dapatla update sekejap...Sufiyyah tidur..
Skearang dah balik rumah sendiri..  Minggu depan dah kerja..


Bile balik rumah snediri....banyak betul benda nak dicuit....Melangkah masuk stor boleh buat pening kepala..sepanjang ketiadaan..yabang lambak2 benda masuk stor..  Tapi nasib baik la die kemas habis kat luar...kat hall...so tak penat sangat..cuma nak kemas2 kat dalam2 ni..

mana nak cuci baju.


Sufiyyah mcm makin tahu Ummi die nak kerja dah..  Jadi die makin pandai bawk diri..  Kalau letak depan TV tu alhamdulillah boleh lena sendiri..  nanes2 nak susu..  Masih bottle training...  dan kadang nampak die merajuk..  bile tak DF......

Paling keisan bile die tidur siap ngigau2 menyusu..  sian die...sob..sob..

eh kawan2..selamat hari raya..

jemput datang ke majlis aqiqah Sufiyyah Humairah pada 10 september 2011

nanti malam nik cuba up entry khas....

5 comments:

cheqna said...

wah...
selamat hari raya nik =)

gedek! said...

rumah uncle terlalu kecik....

stor pon tiada...

SYANI said...

Selamat Hari Raya jugak Nik...

Bapak said...

wah sudah tukar jadi Yamiya, baru perasan..heheh

Selamat hari raya Nik sekeluarga!

Bitt (double IS) said...

selamat hari raya nik....insyallah will come...buat mlm kann...

Related Posts with Thumbnails