Friday, December 9, 2011

Kalau dah kaki mencuri tu.. benda kecik2 pun nak dicuri

Pelik lah dengan sikap orang yang suka sangat ambil barang orang lain.. 

Saya pun dah tak tahu nak marah ke..nak stress ke.nak happy ke..nak redha ke..(rasanya redha jela kan)...

Baru2 ni saya kutip semua alas kaki saya semua basuh...  lepas tu jemur la kat ampaian depan (luar rumah)...

2 hari bersidai kat depan tu./..asyik la lupa nak bawak masuk..padahal sauk jela kan...hohooho..

Hari ke 3...tiinggggg (kali ni bukan ada mentol tau pokcik gedek..kali ni die mcm yg sinar2 tu)...
Tau2 je dah hilang SEMUA alas kaki saya..

saya tanya yabaang kut2 die angkut bawak masuk..katanya takda angkat pun..

Jadi misterilah saya.. ALAS KAKI PUN NAK AMBIK KE?


Haritu selipar jepun adik saya..  Selipar jepun zaman skearang kansantek2 sikit.. Pun hilang..adik saya masa  tu baru duduk rumah dalam 3 hari gitu...  Tau2 je dah lesap.. terpaksa beli baru..

Yang saya pelik tu..alas kaki..  Kalau jeans hilang ke..ok lagi..  Baju santek2 ke...ok lagi..ni alas kaki..

Yabang suruh tanya cleaner..tapi saya tak tanya pun..syaa redha jela..  Skang setiap kali keluar  masuk toilet dalam hati ni agak stress sikit..yela..menjejer je basah lantai..dah alas kaki takde..  stress..stress...

Weekend ni kene la pergi shopping alas kaki..  Aduhai..

Memang la..kalau sebut.alas kaki je..Tapi alas kaki kalau dah stau rumah hilang..adala dekat 5 6 helai..mau tak stress....

6 comments:

~ yus ~ said...

adeh! Alas kaki pun nak curi ya. Macam2 perangai manusia ni...

Qhaifa Nur said...

macam tak percaya alas kaki pun jadilah..

Ati Masrif said...

dia fkir kalau nak beli pun
mahu 20 rgt ..baik sauk...free!

org tak tau dosa...

Mimy Hamid said...

betul la tu kalau dh mmg pencuri..alas kaki pun leh jugak....macam macam

miSz tUna said...

musykil nye alas kaki nak dicuri. hurm. selalunya buat sementara waktu kami akan guna apa2 kain/pakaian yg dh tak pakai buat lap kaki bila keluar bilik air. mmg tensen kalo satu rumah basah sbb takde tempat nak lap.

cikbedahlaser said...

aku suke nk beli alas kaki.. sbb alas kaki cantik2.. tp mahal la plak.. umah ade 3 pintu utk letak alas kaki.. cmpur dapur dgn washing mesin lagi... satu dh 10++ klu nk beli 10... ala... cam x berbaloi je.. kena pergi cri kat mydin kot... ahahaha

Related Posts with Thumbnails