Tuesday, March 25, 2014

Ucapan hari jadi terakhir






Saya nak jadi orang terakhir memberi ucapan Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran pada Uncle Gedek.. 

hehe..
Selamat hari lahir uncle..
Semoga mencapai apa yang dihajati. Di rahmati Allah..





Uncle Gedek bagi saya seorang yang sangat kreatif.  Pertama kali saya singgah ke blog beliau saya mulanya tak faham sangat konsepnya.
Tapi kali kedua singgah.  Saya rasa blog uncle gedek sangat AWESOME!..
Kreatif
die ber'selfie' dengan begitu konfiden.  Dengan t-shirt hitam kegemarannya. (Sampai Yabang cakap die photoshop mula2 tu tau..  haha..)
Dengan rambut panjangnya
Dengan sifat yang rendah diri dan sempoinya.

Dan kadang2 saya nampak uncle ni (atau saya panggil pokcik gedek) rupa ada iras2 macam suami kak Di Green Apple..  hahahaha..  Encik Wan tuelah..


Semoga Uncle lebih lama di laman blog..  memaparkan idea2 kreatif setiap hari..


Selamat Hari Lahir Unlce Gedek!  =)

jom lawat blog uncle GEDEK  http://www.blogbeginsatforty.com/


Sekian entry pendek dari saya buat uncle gedek =p



nampak status uncle di FB..  sebab saya ni dah jarang sangat melawat blog uncle..  jadi saya buat entry terus..  demi menebusnya.. wahahhaa..  =P




No comments:

Related Posts with Thumbnails